• 0

Probleem met FB: aut. gegen. pagina kan ik niet verwijderen

Hallo,

 

Ik zit met een probleem in facebook: door een nogal ongelukkige omschrijving van mijn werk op mijn persoonlijke pagina: twee activiteiten gecombineerd in 1 omschrijving, heeft fb automatisch een soort van bedrijfspagina aangemaakt met die naam. Als ik dan zoek in facebook op mijn bedrijfsnaam 'evelo' of als omschrijving 'elektricien Kortrijk' dan kom ik steeds op die pagina terecht ipv op de echte bedrijfspagina.

 

Het zou dus goed zijn moest ik die automatische pagina kunnen verwijderen of deactiveren maar ik vind niet hoe dat moet en als ik google dan kom ik veel topics tegen met mensen die met hetzelfde probleem zitten. Facebook zelf contacteren help blijkbaar ook niet want ze reageren niet...

 

Iemand tips?

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja, inderdaad. Als ik nu 'evelo' in geef kom ik ook op de juiste pagina terecht. Maar als ik 'elektricien Kortrijk' ingeef dan zit ik weer op de automatische pagina.

 

Mogelijk komt het vanzelf in orde, ik heb gisteren pas de facebook url gewijzigd naar 'elektricienkortrijk'.

 

Maar het beste zou toch zijn dat die automatische pagina gewoon weg is want die is nergens voor nodig.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 1

Ja, inderdaad. Als ik nu 'evelo' in geef kom ik ook op de juiste pagina terecht. Maar als ik 'elektricien Kortrijk' ingeef dan zit ik weer op de automatische pagina.

[..]

Maar het beste zou toch zijn dat die automatische pagina gewoon weg is want die is nergens voor nodig.

Mijn ervaring is dat de zoekresultaten in Facebook hoogst variabel zijn. Zij veranderen elke keer dat je ergens op zoek, op basis van je zoekgedrag in het verleden. Als je vaker op hetzelfde probeert te zoeken, kun je steeds iets anders zien. Op die manier zou je ook na verloop van tijd steeds vaker het 'juistere' zoekresultaat meer boven aan moeten zien staan.

 

Wat betreft die automatische pagina moet het volgens mij mogelijk zijn om die te claimen, hoewel dat blijkbaar nog niet in alle landen mogelijk blijkt te zijn. Zodra dat is bevestigd zou je die pagina moeten kunnen samenvoegen ("Merge duplicate pages") met je eigen pagina, zodat er nog maar één pagina over is.

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0

Is bij mij ook zo.

 

De ene keer kom je met 1 letter tikken waar je wil zijn, alsof fb gedachten kan lezen. Een volgende keer krijg je een lijst met allerlei onbekende dingen die er niets mee te maken hebben, zelfs al heb je er voor al een paar keer naar hetzelfde gezocht en snel gevonden.

 

En dan moet je letterlijk de paginanaam helemaal correct intypen of je vind die niet meer terug.

 

 

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.