Houten horloges die exclusief verkocht zullen gaan. Less is more is het motto en dit vertaalt zich in het design, website ontwerp, verpakking en verkoopaantallen
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Website heb ik zelf opgesteld via Wix. Ik heb geen ervaring met programmeren etc.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Er bestaan al diverse verkoopsites van houten horloges, die allemaal in dezelfde prijsklasse actief zijn. Dit horloge straalt ( naar mijn mening meer klasse uit) maar is ook maar beperkt verkrijgbaar, wat het horloge ook meer exclusiviteit meegeeft.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er bestaan al diverse verkoopsites van houten horloges, die allemaal in dezelfde prijsklasse actief zijn. Dit horloge straalt ( naar mijn mening meer klasse uit) maar is ook maar beperkt verkrijgbaar, wat het horloge ook meer exclusiviteit meegeeft.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik ben geen ervaren websiteontwikkelaar.Dus ik hoor graag jullie feedback en eventuele tips die ik nog verder kan gaan verwerken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Timvdbekerom
Timvdbekerom
Omschrijving van je concept:
Houten horloges die exclusief verkocht zullen gaan. Less is more is het motto en dit vertaalt zich in het design, website ontwerp, verpakking en verkoopaantallen
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Website heb ik zelf opgesteld via Wix. Ik heb geen ervaring met programmeren etc.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik ben geen ervaren websiteontwikkelaar.Dus ik hoor graag jullie feedback en eventuele tips die ik nog verder kan gaan verwerken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53218-jullie-mening-webshop-houten-horloges/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag