Ik wil in België een BVBA oprichten. Constructie wordt: mijn NL holding BV wordt 100% aandeelhouder werkmij BVBA. Mijn NL holding rechtspersoon is bestuurder/zaakvoerder van BVBA en ik wil daarvoor een maandelijkse managementfee sturen vanuit mijn holding NL BV naar BVBA. Kan dit op voorgestelde wijze? Ik woon in NL en heb niet veel zin administratieve rompslomp voor inkomstenbelasting België. Dat is er voldoende voor alleen de BVBA.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bvba
bvba
Goedemiddag,
Ik wil in België een BVBA oprichten. Constructie wordt: mijn NL holding BV wordt 100% aandeelhouder werkmij BVBA. Mijn NL holding rechtspersoon is bestuurder/zaakvoerder van BVBA en ik wil daarvoor een maandelijkse managementfee sturen vanuit mijn holding NL BV naar BVBA. Kan dit op voorgestelde wijze? Ik woon in NL en heb niet veel zin administratieve rompslomp voor inkomstenbelasting België. Dat is er voldoende voor alleen de BVBA.
Hoop dat jullie wat met mijn vraag kunnen. Dank.
Groet.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53238-moet-bvba-zaakvoerder-verplicht-loon-betalen-of-mag-management-fee/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag