Vestigingsadres huren zonder verhuurder te machtigen post aan te nemen gezocht

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik had een heel goedkoop kantoortje echter is dat pand verkocht en nu moet ik dus op zoek naar andere ruimte.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar een "werkplek" te huren op een vd vele vestigingsadres -en al dat soort termen- verhuurders.

Voor mijn werk heb ik geen kantoor nodig, zolang ik een werkplek heb waar ik 5 dagen in de week tijdens kantooruren gebruik van kan maken indien nodig is het prima.

Echter kan ik er geen vinden waarbij je hun niet hoeft te machtigen om post aan te nemen.

 

Ik zie dat niet zitten, sommige van die verhuurders hebben honderden bedrijfjes op zo'n adres met 1 18 jarige secretaresse die ik dan moet vertrouwen zorgvuldig met mijn post (en van die 200 andere huurders) om te gaan?

Zelfs aangetekende post!

En natuurlijk allen in de kleine lettertjes dat zij nimmer verantwoordelijk zijn voor geleden schade.

 

Weet iemand of wat ik wil überhaupt mogelijk is? Of er zo'n verhuurder is die GEEN post aanneemt.

Of op zijn minst geen aangetekende?

Post zou dan simpelweg naar de postbus die ik huur van post.nl kunnen gaan, die overigens wel geen aangetekende post aannemen maar het briefje in je bus doen zodat je persoonlijk de aangetekende post of pakketten af kunt halen aan het loket. Hetzelfde als gebeurd wanneer je niet thuis bent en de postbode komt met een aangetekende brief langs. Helemaal niet ongebruikelijk dus, en ook zakelijk is niet iedereen altijd op kantoor aanwezig, zeker niet met iedere sector.

Een verhuurder die het net als post.nl doet door zo'n briefje aan te nemen zou ook goed zijn, echter liefst helemaal geen post. Retour afzender en klaar, postbusnummer is bekend dus moet geen probleem zijn die enkele keer dat het voor zou kunnen komen. En er is natuurlijk altijd nog de telefonische bereikbaarheid om te vragen waarom de brief retour is gekomen.

 

Ik kan er geen vinden. Misschien weet iemand hier wel een bedrijf die aan mijn eisen voldoet?

 

Ik begrijp overigens niet dat er zoveel bedrijven zijn die hun post zomaar toevertrouwen aan wildvreemden zonder enige dekking, zelfs post open laten maken, scannen en door laten mailen is schijnbaar heel gebruikelijk?

Enorm risico mijn inziens.

 

Prettige dag.

 

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1441

Ik vind het een beetje apart probleem. Zie je geen spoken die er niet zijn? misschien snap ik je niet helemaal maar je wordt toch niet gedwongen je post daarheen te laten sturen? jij bepaald toch zelf waar je bedrijfscorrespondentie heen gaat?

 

Als jij gewoon met je klanten een postadres communiceert en een bezoekadres is er toch niets aan de hand? In dat geval is die clausule een formaliteit voor de gevallen dat een klant toch eens een poststuk naar jou bezoekadres zoekt.. het zou toch ook raar zijn dat de secretaresse van 18 dan jou envelop op de mat moet laten liggen omdat jij geen toestemming hebt gegeven je post in jou postvakje te leggen of om retourafzender op de envelop te schrijven. en ja ook dat laatste is postbehandeling dus daar zullen ze ook toestemming voor willen hebben als je huurder bent.

 

 

Link naar reactie

Je schrijft het zelf al: huur een postbus in jouw plaats. Dan heb je geen secretaresse die het hoeft te verdelen. Aangetekende brieven moet je zelf afhalen en er is nog een voordeel, namelijk dat de post er 's ochtends vroeg al is. Dus als je naar kantoor rijdt kan je het gelijk ophalen.

 

Overigens hebben wij dat ook, zo'n vrouw die de post netjes verdeeld. Nooit problemen mee gehad. Staat er een keer geen bedrijfsnaam op de enveloppe, dan mailt ze alle huurders netjes dat het bij haar op te halen is.

 

Als je eens weet wat er allemaal fout kan gaan in het hele 'posttraject' dan is die laatste schakel wel de kleinste.

Benieuwd naar mijn business? www.liguido.nl - www.youngtech.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.