• 0

kleding importeren vanuit china

Hallo,

 

Ik ben onlangs een eigen bedrijf gestart. Met dit bedrijf wil ik online sportkleding en accesoires verkopen. Ik ben opzoek gegaan naar buitenlandse leveranciers en ik ben uiteindelijk bij Beta Textiles terecht gekomen. Ik had een email gstuurd met het verzoek om swachtes te ontvangen. Ik kreeg een email terug dat dit mogelijk en dat het gratis zou zijn. Ook stond er dat ik mijn koerier account moest geven maar ik heb dit niet en weet ook niet precies wat dit inhoud. Is dit noodzakelijk als ik vaker uit China wil importeren? Hebben mensen misschien ervaring met het importeren vanuit China of met dit bedrijf?

 

Graag ontvang ik een reactie hierop.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Rick,

 

Jij besteld iets en vraagt om een monster. Dit is gratis. Echter jij wil dit graag naar de andere kant van de wereld laten vervoeren. Jouw leverancier wil voor de kosten van het vervoer niet opdraaien en vraagt of jij een "contract nummer" hebt van de koeriers bedrijf zoals DHL/UPS/FEDEX etc etc. En verzending naar Nederland gebeurd dan ovv jullle "account" nummer en is daarmee ook voor jouw rekening.

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.