• 0

Eigen kledinglijn t-shirts

Heey,

 

Ik zou graag een eigen kledinglijn willen oprichten, ik heb het idee al 6 jaar en ik nu eindelijk een goed idee. Ik weet alleen niet waarom ik mijn eigen shirts kan laten maken. Ik kan natuurlijk niet H&M shirtjes gaan kopen om vervolgens het label eruit te knippen en zelf te bedrukken. Ik wil wel zelf echt wat met eigen label erin. Heeft iemand een idee en eventueel algemene tips? Of tips over waar ik terrecht kan voor een eigen webshop? Alles is welkom!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik krijg sterk de indruk dat hier nog wat huiswerk gemaakt kan worden, of heb je al een uitgewerkt plan? Een goed idee begint namelijk met een goede basis. Je zegt dat je al 6 jaar met een idee rondloopt, kijk eens om je heen waar je contacten kunt leggen in de kledingindustrie (bijv. beurzen/inkoopcentra) en ga hier in gesprek met verkopers. Wellicht zit hier een producent tussen die je kan helpen met het realiseren van je droom om eigen lijn t-shirts op te zetten. Meestal gaat dit wel met aantallen en loop je inkooprisico. Misschien eerst eens kijken of er behoefte is aan de shirts die jij in gedachte hebt? (business plan maken?)

 

Ergens labels uitknippen en eigen labels in naaien gaat alleen maar voor problemen zorgen, zeker bij bedrijven die landelijke (of europees) bekend zijn. Dit is tevens niet echt een USP waarom mensen (lees potentiële klanten) bij jou een shirt zullen gaan kopen.

 

Wil je gewoon een design op een t-shirt plaatsen en niet direct investeringen doen, kijk dan eens bij partijen als Spreadshirt waar je makkelijk een eigen shop kunt beginnen met je eigen designs.

 

Yvo

-----

ervaring als importeur en commercieel manager in de home & living branche

Link naar reactie
  • 0

Ik wil graag een eigen kledinglijn , niet zomaar iets ergens opdrukken maar gewoon een eigen merk. Het risico loop ik toch al nu ik vanaf deze zomer ga stoppen met mijn opleiding om volledig te focussen op een eigen kledinglijn. Enige website tips waar ik veel informatie kan vinden over; Eigen shirtjes met label, bedrukkingen etc

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 61 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.