Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de slechtste helpdesk dan moeten we niet vergeten Facebook te nomineren. Daarom hier de simpele vraag: Wij hebben inmiddels meerdere locaties van ons markt- en winkelbedrijf. Voor de markten heb ik drie jaar geleden een zakelijke pagina aangemaakt die we gebruiken voor promotionele doeleinden. We hebben op deze pagina alleen ons bedrijfsadres geplaatst, want meerdere adressen voegen niets toe. Mensen gaan wel of niet naar hun markt in hun woonplaats.
Nu hebben we er een winkel bij en daar is het bezoekadres wel belangrijk. Ik heb nu twee FB-pagina's aangemaakt omdat FB maar 1 adres toestaat. Nu lees ik weer dat je wel meerdere locaties kunt toevoegen,maar dat daar hoge kosten aan vast zitten (advertenties). Bij FB word ik niks wijzer. Veel vragen over dit onderwerp, maar 0 antwoorden.
Dus: is het verstandig om per locatie een eigen FB pagina te hebben? Voordeel: per locatie aanbiedingen doen, lokaal nieuws, de sfeer van een markt is anders dan een chique winkelstraat... Nadeel (zo hoor ik nu in de praktijk) is dat je letterlijk je branding versnippert. Mensen weten niet wie ze wel/niet moeten liken en volgen. De pagina's samenvoegen lijkt het meest eenvoudig, maar dan zit ik weer met slechts 1 locatie...
Wie heeft er praktische én strategische ervaring/ advies? Dank!
Hans Smit
[mod edit: links naar eigen FB-pagina's verwijderd]
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Raviolini / Hans Smit
Raviolini / Hans Smit
Als er een prijs zou worden uitgereikt voor de slechtste helpdesk dan moeten we niet vergeten Facebook te nomineren. Daarom hier de simpele vraag: Wij hebben inmiddels meerdere locaties van ons markt- en winkelbedrijf. Voor de markten heb ik drie jaar geleden een zakelijke pagina aangemaakt die we gebruiken voor promotionele doeleinden. We hebben op deze pagina alleen ons bedrijfsadres geplaatst, want meerdere adressen voegen niets toe. Mensen gaan wel of niet naar hun markt in hun woonplaats.
Nu hebben we er een winkel bij en daar is het bezoekadres wel belangrijk. Ik heb nu twee FB-pagina's aangemaakt omdat FB maar 1 adres toestaat. Nu lees ik weer dat je wel meerdere locaties kunt toevoegen,maar dat daar hoge kosten aan vast zitten (advertenties). Bij FB word ik niks wijzer. Veel vragen over dit onderwerp, maar 0 antwoorden.
Dus: is het verstandig om per locatie een eigen FB pagina te hebben? Voordeel: per locatie aanbiedingen doen, lokaal nieuws, de sfeer van een markt is anders dan een chique winkelstraat... Nadeel (zo hoor ik nu in de praktijk) is dat je letterlijk je branding versnippert. Mensen weten niet wie ze wel/niet moeten liken en volgen. De pagina's samenvoegen lijkt het meest eenvoudig, maar dan zit ik weer met slechts 1 locatie...
Wie heeft er praktische én strategische ervaring/ advies? Dank!
Hans Smit
[mod edit: links naar eigen FB-pagina's verwijderd]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53409-facebook-met-vermelding-meerdere-bedrijfslocaties-niet-mogelijk/Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag