• 0

idee voor samenwerkingsverband

Hallo Allemaal,

 

Ik zal meteen maar met de deur in huis vallen. Ik ben opzoek naar samenwerkingsverbanden!

Waarom? Omdat ik denk en vind dat we samen sterker staat dan alleen. Nee niet omdat ik te weinig werk heb of omzet draai, maar omdat ik vind dat we met elkaar een nog sterkere positie kunnen creëren.

 

Wij zijn actief op het gebied van verbouw/renovatie en timmerwerken én de aankleding van woningen en/of kantoorpanden.

Ik ben benieuwd of er partijen zijn waarmee we samen een platform kunnen gaan vormen om samen een compleet concept neer te kunnen zetten. Van het idee, de realisatie en uitvoer van de te bouwen woning/pand, tot en met de aankleding hiervan.

 

Misschien is het een belachelijk idee, maar ik ben wel benieuwd naar jullie gedachten hierover, wie weet waar we uit mogen komen?!

 

Groeten,

Sandra

 

Voel je lekker in je eigen huis!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wij zijn actief op het gebied van verbouw/renovatie en timmerwerken én de aankleding van woningen en/of kantoorpanden.

Het lijkt mij dat je dan in de loop der tijd al aardig wat partijen in je omgeving hebt ontmoet, waarmee je een dergelijk samenwerkingsverband zou kunnen opstarten. En in jouw branche lijkt mij persoonlijk een lokaal concept met samenwerkende partijen eenvoudiger te realiseren dan wanneer je hier op het forum bedrijven vindt die ver uit de buurt liggen. En het "lokale" kun je ook in je marketing gebruiken.

 

Heb je al eens lokale partijen benaderd en wat was hun reactie?

Link naar reactie
  • 0

Beste Sandra,

 

Het zoeken van samenwerking met andere bedrijven is helemaal geen belachelijk idee. Dit is juist slim, want je kunt de (potentiële) klant zo breed van dienst zijn. Het maakt je alleen maar aantrekkelijker voor de afnemer. Deze ontwikkeling zie je overigens al langer in de bouwsector.

Een klusser, stukadoor, voeger, installateur, schilder etc. werken samen in een ondernemerscoöperatie. Doe dit dan wel met bekende en betrouwbare vakmensen uit je eigen directe omgeving.

Meer over de coöperatie kun je lezen op:http://www.ondernemersplein.nl/artikel/de-cooperatie/.

 

Met vriendelijke groet,

Otto van Peer

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Beste John B, lokaal is zeker een goed idee, maar aangezien ik in een klein dorp gevestigd ben valt dit niet mee. Daarbij zou ik dit graag wat breder willen trekken dan lokaal, d.w.z. in dit geval in de regio Utrecht/Ronde Venen/'t Gooi.

 

Vandaar mijn vraag hier op dit forum.

 

Dus heb je interesse en zou je hier eens verder over willen praten, ik kom graag met je in contact!

 

Otto, dank voor je bericht, ik begrijp wat je hiermee bedoelt. Wie weet is dit iets voor de toekomst?!

 

Groet,

Sandra

Voel je lekker in je eigen huis!

Link naar reactie
  • 0

Dus heb je interesse en zou je hier eens verder over willen praten, ik kom graag met je in contact!

Moderator pet op - het begint zo wel een beetje een vraag & aanbod onderwerp te worden, en dat leidt tot een slotje

 

Moderator pet af - heb je al eens gedacht over domotica aanbieders? Dat zou volgens mij een leuke aanvulling op je eigen werkzaamheden kunnen zijn.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Allemaal,

 

Ik al meteen maar met de deur in huis vallen. Ik ben opzoek naar samenwerkingsverbanden!

 

 

Wij zijn actief op het gebied van verbouw/renovatie en timmerwerken én de aankleding van woningen en/of kantoorpanden.

 

 

Hi Sandra,

 

Net je website bekeken, ik denk dat je in de aard van de werkzaamheden die jullie nu uitvoeren, meer hebt aan een goed netwerk, waarop je bij gelegenheid een beroep kunt doen, dan aan samenwerkingsverbanden, waar nu tijd en energie in wordt gestopt en dan uiteindelijk misschien een minimale hoeveelheid aan werk gaat opleveren.

 

En wat John B zegt, op de werkvloer ontstaan vaak de mooiste relaties, waarbij je zonder enig verbintenis aan elkaar toch bij tijd en wijle weer een beroep elkaar kunt doen.

 

Daar heb je echt geen samenwerkingsverband voor nodig.

 

Heb je al op papier gezet wie of wat je nodig hebt in een samenwerkingsverband en daarbij ook een rolverdeling?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.