• 0

Incasso Contract ervaringen?

Goedenavond,

 

Ik ben bezig met het aanvragen van een incassocontract bij ABN, nu heb ik hun al tijdje terug gecontacteerd en ze zeiden dat ik een ondernemingsplan moest maken (heb ik inmiddels gedaan, en heb prognose etc. nat laten kijken door me boekhouder). Ga het morgen insturen, was alleen benieuwd of meer mensen het hier gedaan hebben, en hoe dat verlopen is.

 

Just wondering, ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Goedenavond,

 

Ik ben bezig met het aanvragen van een incassocontract bij ABN, nu heb ik hun al tijdje terug gecontacteerd en ze zeiden dat ik een ondernemingsplan moest maken (heb ik inmiddels gedaan, en heb prognose etc. nat laten kijken door me boekhouder). Ga het morgen insturen, was alleen benieuwd of meer mensen het hier gedaan hebben, en hoe dat verlopen is.

 

Just wondering, ik hoor het graag!

 

Ja, hier! ervaring met eigen automatische incasso heb ik! (Welliswaar via Rabobank) Deden niet moeilijk bij de aanvraag, wel vroegen ze om het aantal beoogde incassanten. Met andere woorden: wat is de verwachting, bij de start en het indienen van je eerste incasso batch) van je totale aantal klanten die toestemming hebben gegeven om bij ze te "incasseren". Wanneer het minder dan 10 is, kan ik je adviseren je bij een payment provider (b.v. Icepay of Buckaroo) aan te sluiten om die het geld voor je te laten incasseren. Succes ermee! ;)

Hartelijke groet,

 

Werner

Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.