Contact met Higherlevel over columns

Aanbevolen berichten

Gast Verwijderd account

Hallo,

 

Ik vraag me af hoe ik contact kan leggen met de mensen achter Higher Level.

 

De reden is dat ik enkele weken geleden een column heb ingevoerd, maar dat het daarna wel erg stil is geworden. Geen column, geen berichtje van afkeuring, helemaal niets. Een mailtje aan één van de personen waarvan ik dacht dat hij/zij betrokken was bij de redactie van de columns heeft helaas ook niets opgeleverd.

 

Kortom, weet iemand de manier om in gesprek te komen over wat wel en niet gewenst is in een column en hoe die dan al dan niet te plaatsen?

 

 

[mod edit: titel verduidelijkt]

Link naar reactie

Bedoel je die column die al een paar dagen live staat (zie blok rechtsboven op de homepage),

want ik zie een verrassende overeenkomst tussen jouw profiellogo en het logo daar ::) ;D

 

Ik vraag me af hoe ik contact kan leggen met de mensen achter Higher Level.

De contactgegevens staan bij de tab "Higherlevel.nl?"

 

Een mailtje aan één van de personen waarvan ik dacht dat hij/zij betrokken was bij de redactie van de columns heeft helaas ook niets opgeleverd.

Moderators zijn vrijwilligers, en niet allemaal even actief. Maar voor vragen over toekomstige columns mag je mij benaderen, ik neem op dit moment de columnredactie waar

 

Kortom, weet iemand de manier om in gesprek te komen over wat wel en niet gewenst is in een column en hoe die dan al dan niet te plaatsen?

We werken andersom: je krijgt melding als we een column niet geschikt achten of als er iets aangepast moet worden. Is je column prima, dan wordt deze geplaatst, alleen hebben we op dit moment de luxe van meerdere ingediende colums en dus een wachttijd. Dat betekent dat er tussen moment van indienen en moment van plaatsen enige tijd kan zitten (van - op dit moment - circa 2 weken)

 

Naar aanleiding van deze vraag zal ik kijken of we (lees: ik) de communicatie met de columnisten over plaatsen en moment van plaatsen kunnen verbeteren: o.a. een melding dat de column live staat is wel zo handig.

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Even een directe link erbij:

 

https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/623

 

Bedoel je die column die al een paar dagen live staat (zie blok rechtsboven op de homepage),

Hmm, dat is wel een puntje voor een feature request. Op mobiel is er geen rechtsboven. Helemaal geen columns te bespeuren zelfs, ook niet als linkje:

 

https://m.hl.nl/

 

Tenzij je de URL's combineert:

 

https://m.hl.nl/extra/columns/view/623

 

Nuttige column overigens, compliment!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.