Ik ben 1 jaar geleden een VOF aangegaan. Nu wil ik deze verlaten. We hebben geen VOF overeenkomst. Inbreng is gelijk. De zaak draait goed en er is sprake van winst. We hebben de accountant gevraagd om met een eindafrekening te komen en hier is een bedrag uitgekomen.
Hoe dient de afrekening plaats te vinden. Ik wil het liefst het bedrag in het geheel ontvangen en zo alles afronden. Echter zal mijn Vennoot hier financiering voor moeten regelen.
Wat zijn de regels en verplichtingen in dit geval?
Dank!
gplus.png
OAMKB Horeca
Bas van Kooten
06 - 22 80 68 85
Dr. J. Presserstraat 289
2552 LW Den Haag
bas.vankooten@oamkb.nl
www.oamkb-horeca.nl
KvK 61559288
Ben je tevreden over ons? Dan zouden wij dat heel graag hier terugzien! Dankjewel alvast.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Horeca-Advies & Administratie
Horeca-Advies & Administratie
Goedendag,
Ik ben 1 jaar geleden een VOF aangegaan. Nu wil ik deze verlaten. We hebben geen VOF overeenkomst. Inbreng is gelijk. De zaak draait goed en er is sprake van winst. We hebben de accountant gevraagd om met een eindafrekening te komen en hier is een bedrag uitgekomen.
Hoe dient de afrekening plaats te vinden. Ik wil het liefst het bedrag in het geheel ontvangen en zo alles afronden. Echter zal mijn Vennoot hier financiering voor moeten regelen.
Wat zijn de regels en verplichtingen in dit geval?
Dank!
gplus.png
OAMKB Horeca
Bas van Kooten
06 - 22 80 68 85
Dr. J. Presserstraat 289
2552 LW Den Haag
bas.vankooten@oamkb.nl
www.oamkb-horeca.nl
KvK 61559288
Ben je tevreden over ons? Dan zouden wij dat heel graag hier terugzien! Dankjewel alvast.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53463-ontbinding-vof-en-afrekening/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag