• 0

Georgie, iemand contacten en ervaringen daar?

Ik ben momenteel 4e jaars student Small Business & Retail management en heb laatst een documentaire gezien van een vraaggesprek van Jim Rogers met de Minister van Hervormingen van Georgie, Kakha Bendookidze.

 

Sindsdien ben ik helemaal Georgie minded, en wil nu een soort studiereis/zakenreis organiseren voor jonge ondernemers maar uiteraard ook voor ondernemers die al bezig zijn en op een of andere manier ook geintereseerd zijn in Georgie voor de eventueele mogelijkheden daar.

 

Heeft iemand contacten in Georgie waar ik gebruik van kan maken? mbt bezoeken aan Bank of Georgia, Ambasade, KvK Georgie etc.

Tips zijn ook zeer welkom! Dus als er iemand is die mij van meer ideeen kan voorzien daar: Graag!

 

Of mischien loopt er hier HL die er ook wat inziet om zon soort reis te organisren en van mening wil wisselen?

 

ZIjn er bijvoorbeeld ook subsidies beschikbaar voor dit soort dingen?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste DEvRV

 

ik kan mij best voorstellen dat je enthousiast bent over Georgie ,alleen een reis organiseren naar een land waar je zelf nog nooit geweest bent of contacten hebt is op zijn minst vreemd.

Om de interesse te wekken zul je toch minstens moeten weten wat daar voor activiteiten plaats kunnen vinden

 

Dergelijke studiereizen worden vaak door brancheorganisaties georganiseerd, zonder subsisidies.

Je kunt eens contact openemen met de evd in Den Haag, mischien kunnen zij aangeven of er interesse is in Georgie.

 

Ik moet ook zeggen dat ik het nut niet in zie van Georgie ?

Politiek gezien is het nog vrij instabiel daar, het is dus pionieren, dat kan uiteindelijk succesvol zijn maar kost jaren, en dus veel tijd en geld.

 

Ik doe zelf kleinschalig zaken in Roemenie, dat geeft al voldoende gedoe en is voor mij een lange termijn investering.

Hoe verder je van Europa verwijdert raakt, hoe moeilijker je iets aan kunt sturen.En sturing is wat ze nodig hebben.