• 0

Georgie, iemand contacten en ervaringen daar?

Ik ben momenteel 4e jaars student Small Business & Retail management en heb laatst een documentaire gezien van een vraaggesprek van Jim Rogers met de Minister van Hervormingen van Georgie, Kakha Bendookidze.

 

Sindsdien ben ik helemaal Georgie minded, en wil nu een soort studiereis/zakenreis organiseren voor jonge ondernemers maar uiteraard ook voor ondernemers die al bezig zijn en op een of andere manier ook geintereseerd zijn in Georgie voor de eventueele mogelijkheden daar.

 

Heeft iemand contacten in Georgie waar ik gebruik van kan maken? mbt bezoeken aan Bank of Georgia, Ambasade, KvK Georgie etc.

Tips zijn ook zeer welkom! Dus als er iemand is die mij van meer ideeen kan voorzien daar: Graag!

 

Of mischien loopt er hier HL die er ook wat inziet om zon soort reis te organisren en van mening wil wisselen?

 

ZIjn er bijvoorbeeld ook subsidies beschikbaar voor dit soort dingen?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Anouk, tot op heden heb je nog niets positiefs toegevoegd aan deze discussie.

Merkava heeft bedenkingen over de stabiliteit van het land gekoppeld aan ondernemerschap.

De manier waarop jij nu wel iemand probeert af te branden is uiterst onproffesioneel.

Ook dreigementen zijn wij niet van gedient, je schijnt te vergeten dat je een compleet spoor naar jouw computer achterlaat in de logfiles.

 

 

Om deze onzinnige discussie te stoppen las ik een afkoel periode in van 1 week.

Link naar reactie
  • 0

Hoi DeRV,

 

Hoe staat het ermee? Ik ben benaderd door mensen in Georgische overheid om mijn kennis en kennissen in te zetten t.b.v. de opbouw van een spin-off organisatie en een tech-incubator. Ben me er nu in het verdiepen. Hoe ver ben je?

 

:D Pim

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Hallo Pim,

 

Ik ben druk bezig geweest en wat contacten met een aantal mensen gehad, maar helaas nog niks echt tastbaars. Eerlijkheid gebied mij oo k te zeggen momenteel ook vol gas ben om een van mijn twee afstudeerprojecten voor 1juli af te ronden :).

 

Mocht je iemand kunnen gebruiken om die kant op te gaan voor project of wat dan ook hou ik me graag aanbevolen 8) (heb immers nog een 2e afstudeerproject die ik moet gaan doen).

 

@Jelmer

Bedankt voor tip heel interessant en ga ook zeker contact zoeken daar!

Link naar reactie
  • 0

Niet tijd om alle reacties te lezen, maar zie wel je vraag.

 

Twee jaar terug zijn wij naar Georgië geweest om 1. les te geven op State University in Tbilisi en 2. rond te wandelen. We hebben o.a. gegeten met allereli ministers en andere belangrijke hotemetoten. We zijn die kant op geweest met Stichting Vrienden van Georgië (www.svvg.nl). En het liefst willen we zo snel mogelijk terug - in wat voor setting dan ook. Georgie is een nogal bijzonder land..

 

 

Als je contact zoekt: mail me even.

 

 

R>

www.ritzotencate.nl.

Link naar reactie
  • 0

Niet tijd om alle reacties te lezen, maar zie wel je vraag.

 

Twee jaar terug zijn wij naar Georgië geweest om 1. les te geven op State University in Tbilisi en 2. rond te wandelen. We hebben o.a. gegeten met allereli ministers en andere belangrijke hotemetoten. We zijn die kant op geweest met Stichting Vrienden van Georgië (www.svvg.nl). En het liefst willen we zo snel mogelijk terug - in wat voor setting dan ook. Georgie is een nogal bijzonder land..

 

Hallo Ritzo,

 

Ik ben blij om jou te zien en ook blij om te horen dat je terug naar Georgië wilt.Succes!

 

Groetjes van Nino (jij was mijn docent FSM 2jaar)

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.