Ivm een zeer waarschijnlijk aanstaand faillissement van mijn huidige werkgever, wil ik jullie graag het volgende voorleggen.
Naast mijn (fulltime) dienstverband heb ik al jaren een kleine eenmanszaak. De regelgeving ter zake van het UWV heb ik uiteraard gelezen.
Het UWV maakt onderscheid tussen : zelfstandige" en "inkomsten uit overige niet-verzekeringsplichtige werkzaamheden".
De consequenties voor de "zelfstandige" zijn duidelijk, echter mocht de "onderneming" door het UWV als "inkomsten uit overige niet-verzekeringsplichtige werkzaamheden" worden geduid, vind ik op de site van het UWV geen nadere toelichting.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sounds
Sounds
Ivm een zeer waarschijnlijk aanstaand faillissement van mijn huidige werkgever, wil ik jullie graag het volgende voorleggen.
Naast mijn (fulltime) dienstverband heb ik al jaren een kleine eenmanszaak. De regelgeving ter zake van het UWV heb ik uiteraard gelezen.
Het UWV maakt onderscheid tussen : zelfstandige" en "inkomsten uit overige niet-verzekeringsplichtige werkzaamheden".
De consequenties voor de "zelfstandige" zijn duidelijk, echter mocht de "onderneming" door het UWV als "inkomsten uit overige niet-verzekeringsplichtige werkzaamheden" worden geduid, vind ik op de site van het UWV geen nadere toelichting.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53540-ww-situatie-naast-al-bestaande-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag