• 0

Hoe zelf een app maken ?

Ondernemers kregen steeds vaker met websites te maken

en op een bepaald moment ging men zelf met tools als WordPres aan de slag,

Ondernemers krijgen nu steeds vaker met apps te maken,

dus is het de vraag of er al toereikende tools zijn,

waarmee we zelf apps kunnen maken.

Ik denk dan aan:

- www.theappbuilder.com

- appinventor

- www.snappii.com

- www.appsgeyser.com

- www.buzztouch.com

- AppMachine

- GoodBarber.com

Iemand ervaring mee ? Voorkeuren pros/cons ?

Problemen om apps welke hiemee gebouwd zijn in een appstore te plaatsen ?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

@sararoro: Zou je je ook door studenten willen laten opereren of je huis laten bouwen door studenten wanneer dat goedkoper is?

 

Een tijdje terug las ik over een jongen van acht die een app had gemaakt. Misschien zijn kinderen van die leeftijd of jonger wel nog voordeliger dan studenten? Zoek je dat ook uit?

 

Waarom doe je het trouwens niet zelf? Er is vast wel een tool waarmee iedereen makkelijk z'n eigen apps kan maken...

 

 

Ja zou ik doen, gedaan zelfs co-assistens doen ook hele goeie handelingen verrichten. Er zijn tegenwoordig Polen die geen ervaring hebben, niet hebben gestudeerd en die in Nederland werken en van alles doen voor 1 euro per uur dus tja..

Of ik dat zou doen want dat zou jouw vraag hierop zijn.. een Pool laten betalen voor 1 euro per nee zeker niet.. Studenten kunnen heel goed wel een app maken, dus ik snap je hele opmerking niet.

 

Als ondernemer moet je zwakke punten goed kennen, als ik het zelf zou willen doen dan zou ik de vraag niet stellen.

Link naar reactie
  • 0

Studenten kunnen heel goed wel een app maken, dus ik snap je hele opmerking niet.

Met, zonder overdrijven, grote regelmaat zie ik dat ondernemers vastlopen met hun website omdat het het handige neefje geen tijd meer voor ze heeft. Die is dan gaan studeren... Zo misplaatst is de opmerking helaas niet.

 

Als je zelf een app wilt bouwen, denk ik dat je om te beginnen vooral heel goed naar je uren moet kijken en dat eens moet vergelijken met wat een webbureau rekent voor een professioneel gebouwde native app of webapp.

Link naar reactie
  • 0

Studenten kunnen heel goed wel een app maken, dus ik snap je hele opmerking niet.

Met, zonder overdrijven, grote regelmaat zie ik dat ondernemers vastlopen met hun website omdat het het handige neefje geen tijd meer voor ze heeft. Die is dan gaan studeren... Zo misplaatst is de opmerking helaas niet.

 

Als je zelf een app wilt bouwen, denk ik dat je om te beginnen vooral heel goed naar je uren moet kijken en dat eens moet vergelijken met wat een webbureau rekent voor een professioneel gebouwde native app of webapp.

 

Ik ken andere verhalen over studenten maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.

 

Link naar reactie
  • 0

Voor mensen die interesse hebben voor het maken van een app, POP app (Google markt) is zeer raadzaam.

 

Dit is inderdaad een leuke tool om een prototype van je app mee te maken. Grappige is ook dat je de app kunt delen met anderen zodat ze deze kunnen testen. Er zijn nog meer tools die hetzelfde doen, maar POP is inderdaad een aanrader.

Op Fisherland leer je hoe je een app maken kunt, wat een app maker precies is en hoe je een app laten maken kunt.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik heb zelf vrij goede ervaring met de open source tool van MIT voor het maken van apps. Ook met OutSystems heb ik goede ervaring.

 

Beide tools zijn zogenaamde low-code platformen waarbij voor 'gewone' apps geen diepgaande programmeer kennis nodig is.

 

Verder komt er bij het maken van een app natuurlijk wel veel meer bij kijken dan het 'technische' gedeelte. Je moet namelijk goede weten wat je ermee wil bereiken, je verdienmodel, verder natuurlijk ook je interaction en visual design. Als je al dit bovenstaande (en ik ben vast wel wat vergeten) voor elkaar heb, dan kun je aan de slag met één van de tools.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.