Jump to content
Gebouwwest
Verberg

Post verkeerd bezorgd

vraag

Wij krijgen erg veel post van de belastingdienst voor een bedrijf dat niet op dit adres woont of ooit heeft gewoond. Bij retourzenden krijgen wij de post weer retour. Kunnen jullie in jullie systeem wijzigen dat we geen post meer ontvangen voor deze persoon?

Link to post
Share on other sites

11 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Rate this answer

Wie zijn 'jullie'? ;)


Succes & Groet, Hans van den Bergh, A.C.T.I.V.E. (Adviseur, Coach, Trainer, Inbrenger Van Expertise)-Consultant, gespecialiseerd in Opzetten, Aanpassen of Verbeteren van bedrijven in de Belevenis-, Hospitality- & Leisure-markt. Hulpvraag? Ideeën? Plannen? Neem gerust Contact op!

(Let Op: Mijn reacties als vrijwillig Moderator zijn op basis van toetsing aan de forumregels, als lid zijn deze op persoonlijke titel)

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Om de post retour te zenden volg je onderstaande stappen nauwkeurig op:

 

1. Druk drie keer de CTRL knop in op je toetsenbord

2. Klik 1 keer met de muis rechtsbovenaan je bureaublad

3. Type nu binnen 20 seconden het juiste adres in

4. Alle post wordt nu automatisch tegengehouden.

 

Nummer van de belastingdienst is 0800-0543

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Zoek het adres van de Belastingdienst op. Stop een A4 in je printer en start een programma op waarin je een tekst kunt schrijven. Schrijf hierin dat je geen post meer voor bedrijf X wil ontvangen. Stop de brief in een envelop en adresseer de envelop met het adres van de Belastingdienst, plak een postzegel op de envelop en breng de envelop naar het postservicepunt of stop hem in een brievenbus van PostNL.

 

Heb je geen BSN-nummer voor nodig ;-)

 

Link to post
Share on other sites
  • 0
  • Rate this answer

Beste gebouwwest,

 

Wij zijn geen belastingdienst dus wij kunnen niets voor je betekenen..

 

Stuur een klacht naar de belastingdienst over verkeerd bezorgde post en blijf enveloppen gewoon retour sturen met duidelijke vermelding "onbekend op dit adres - retour afzender"

Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd voor het kwartje viel.. (en de toezending stopte)

 

Ik zie dat jullie een bedrijfs(verzamel?)gebouw zijn dus je kunt ook checken bij de kvk of er ondernemingen onterecht op jullie adres staan ingeschreven. Dan kun je de kvk vragen die inschrijvingen te corrigeren

 

Meer kunnen wij niet voor je doen. en daarom ga ik dit topic ook sluiten

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 5 leden online en 104 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept