• 0

Webshop, inkoop binnen en buitenland, tussenpersoon

Beste allen,

 

Ik heb 2 vragen, wie kan/wil mij helpen?

Voor de webshop ben ik op zoek naar interieur, zoals vintage vloerkleden, meubels, kussens, Bohemain chic style en meer. Voordat ik afreis naar een land die op dit gebied voor mij niet bekend is, stelde ik mij de vraag, wellicht kan iemand mij helpen aan inkoopadressen in Nederland, Marrakech, Ibiza/Spanje, China en India.

 

Na een hoop zoek, knip en plak werk, heb ik uiteraard in Nederland al wel groothandels gevonden, maar voor wat betreft het buitenland ligt het iets lastiger, wellicht weet jij meer dan ik.

 

Ik werk voornamelijk als tussenpersoon, dus ben zeer geïnteresseerd in groothandels/bedrijven waarvan ik de producten promoot in de webshop, bij verkoop de bestelling door kan geven en vervolgens ook verstuurd word door de groothandels/bedrijven.

 

Wie o wie heeft voor mij de informatie waarnaar ik op zoek ben?

 

Groet,

Milou

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

En na die reactie, met een verwijzing naar de forumregels, gaat dit topic op slot.

 

Higherlevel.nl is een forum voor inhoudelijke ondernemersvragen. Geen marktplaats waar je op zoek bent naar produkten m.b.t. je core business. Bijv. als je een bloemenzaak gaat beginnen, kun je alles vragen m.b.t. bedrijfsstrategie, maar niet "waar koop ik mijn bloemen in".
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.