• 0

Searchtool voor webwinkel gezocht

Beste allemaal,

 

Ik zoek voor mijn webwinkel een tool waarmee je makkelijker je product kunt vinden. Ben al een tijdje aan het zoeken maar krijg niet wat ik zoek. Nu kwam ik dit forum tegen, wellicht kunnen jullie helpen?

 

Hier [mod edit: link verwijderd op een vermoeden van SEO voor een klant] een mooi voorbeeld. Die zoektool op de homepage is precies wat ik zoek.Weet iemand of hier een vergelijkbare plug-in voor is op WordPress?

 

Hoor het graag.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voordat je de plugin gebruikt misschien even handig om dit te bekijken: https://wordpress.org/support/view/plugin-reviews/yith-woocommerce-ajax-navigation?filter=1.

 

Vaak worden de zoekfunctie, waar jij naar op zoek bent, gebaseerd op Elastic search. Er is helaas wel wat technische kennis vereist om dit te implementeren.

 

Met elastic search blijft het zoeken, ongeacht een zeer groot aanbod, enorm soepel.

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Wat Jvreeswijk al aangeeft kan ik bevestigen. Wat jij zoekt is wel wat meer dan een WordPress plugin kan leveren. Professionele zoekoplossingen komen (helaas) niet in de vorm van plugins maar als losstaande services waar je jouw web site op aansluit. Je hebt daar technische mensen voor nodig, de juiste software zoals Elasticsearch en een VPS of rootserver (een simpel webhosting pakket gaat niet werken).

 

Om even onderdelenwinkel.nl als voorbeeld te gebruiken. Als ik daar intyp inlat dan krijg ik resultaten met inlaat terug. Typ ik masjine in dan krijg ik de vraag of ik machine bedoelde terug. Dit zijn professioneel opgezette zoekoplossingen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.