AMSTERDAM - Bedrijven kunnen voortaan hun facturen digitaal inleveren bij de overheid.
...
“Elektronisch factureren is sneller, makkelijker en dus goedkoper,” zegt minister Verhagen van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie (EL&I). “Dat is niet alleen goed voor de belastingbetaler, maar ook gemakkelijker voor ondernemers”
Nou snap ik best wat van software en zo, maar toen ik uit nieuwsgierigheid de site van www.logius.nl eens ging bekijken haakte ik na een paar minuten al af. Misschien moet de overheid wat beter kijken naar de slogan van de belastingdienst - "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker".
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
R.I.P. | Peter Bonjernoor
R.I.P. | Peter Bonjernoor
Bron: nu.nl
Nou snap ik best wat van software en zo, maar toen ik uit nieuwsgierigheid de site van www.logius.nl eens ging bekijken haakte ik na een paar minuten al af. Misschien moet de overheid wat beter kijken naar de slogan van de belastingdienst - "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker".
IN MEMORIAM
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53729-digitaal-factureren-aan-overheid-binnenkort-verplicht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag