Momenteel spelen wij met het idee om in Bulgarije een vennootschap op te richten met Bulgaarse werknemers om in Europa bouwwerkzaamheden uit te voeren.
Hier en daar heb ik al gelezen dat ik, om in orde te zijn met de Bulgaarse wetgeving, minimum 20% van de omzet moet halen in Bulgarije zelf.
Bijgevolg mijn vraag;
Heeft er iemand zicht op de Bulgaarse bouwmarkt? Uit wat ik lees heeft die afgelopen jaren een crisis doorgemaakt, maar hoe zit dit nu in 2016.
Wordt daar nog veel gebouwd? Woningbouw? Appartementsbouw? Kantoorbouw? Industriebouw?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AlexDK
AlexDK
Hallo
Momenteel spelen wij met het idee om in Bulgarije een vennootschap op te richten met Bulgaarse werknemers om in Europa bouwwerkzaamheden uit te voeren.
Hier en daar heb ik al gelezen dat ik, om in orde te zijn met de Bulgaarse wetgeving, minimum 20% van de omzet moet halen in Bulgarije zelf.
Bijgevolg mijn vraag;
Heeft er iemand zicht op de Bulgaarse bouwmarkt? Uit wat ik lees heeft die afgelopen jaren een crisis doorgemaakt, maar hoe zit dit nu in 2016.
Wordt daar nog veel gebouwd? Woningbouw? Appartementsbouw? Kantoorbouw? Industriebouw?
Eventueel gerenoveerd?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53742-bulgaarse-vennootschap-binnenlandse-opportuniteiten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag