Na veel gepluis op HL en veel zaken waar ik hulp in heb kunnen vinden, heb ik zelf een document opgesteld in Excel om mijn boekhouding in bij te gaan houden.
Ik ben een webshop begonnen en omdat het allemaal kleinschalig start wil ik zelf de boekhouding gaan doen. Natuurlijk heb ik al meerdere tips gelezen over het uitbesteden, echter denk ik dat dit mijn eerste winst is om het zelf te gaan doen.
Mijn concrete vraag is nu of er iemand genegen is om naar mijn bestand te kijken en hierbij te kijken of ik iets mis en natuurlijk zijn daarnaast nog allerlei tips welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DMM
DMM
Goedemiddag,
Na veel gepluis op HL en veel zaken waar ik hulp in heb kunnen vinden, heb ik zelf een document opgesteld in Excel om mijn boekhouding in bij te gaan houden.
Ik ben een webshop begonnen en omdat het allemaal kleinschalig start wil ik zelf de boekhouding gaan doen. Natuurlijk heb ik al meerdere tips gelezen over het uitbesteden, echter denk ik dat dit mijn eerste winst is om het zelf te gaan doen.
Mijn concrete vraag is nu of er iemand genegen is om naar mijn bestand te kijken en hierbij te kijken of ik iets mis en natuurlijk zijn daarnaast nog allerlei tips welkom.
Heel graag hoor ik van jullie!!
Gr,
Jeffrey
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53797-excel-boekhouding-homemade/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag