• 0

Ondernemen Free Zone Company Duabi

Hoi,

 

Ik had eigenlijk een vraagje, Ik heb een internationaal bedrijf en was aan het kijken naar een uitbereidings plan naar Dubai. Ik zag dan je een Free Zone Company kunt beginnen, als ik het goed heb betaaldt het bedrijf dan geen belasting over de omzet en winst. Klopt dit?

 

En indien dit kopt heb ik nog een vraag.

 

Kan ik met een Free Zone Company ook ondernemen in Japan? In naam van het bedrijf in Duabi? In verband met de belastingvoordelen?

 

En als ik dan de winst wil overzetten naar mijn BV in Nederland betaal ik dan wel belasting?

 

Alvast bedankt

 

Mitchel Julien

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je moet wel heel wat geld verdienen wil je van allerlei belastingconstructies gebruik gaan maken .. anders kost het meer dan het opbrengt. Zou hier toch even goed over nadenken, en als het al mogelijk is zou ik iemand zoeken die hier echt verstand van heeft, want aders krijg je later alleen maar problemen denk ik.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
  • 0

Kan ik met een Free Zone Company ook ondernemen in Japan? In naam van het bedrijf in Duabi? In verband met de belastingvoordelen?

Dat hangt er af van hoe de belastingdienst in Japan omgaat met bedrijven die gevestigd zijn in tax Havens, en uiteraard waar het werk wordt uitgevoerd. Meer een vraag voor より高いレベル lijkt me, en niet voor een Nederlands ondernemersforum.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Kan ik met een Free Zone Company ook ondernemen in Japan?

 

Wanneer je straks misschien deze op zijn zachts gezegd "open vraag" gaat voorleggen aan een adviseur met verstand van het belastingstelsel en wettelijke eisen in Japan, is het (denk ik) handig als je iets specifieker bent. Wat is ondernemen in deze bijvoorbeeld:

 

- Goederen exporteren naar J.

- In J. op de markt gaan staan en iets te verkopen.

- Consumenten in J. iets bij jou online te laten doen.

- Ondernemers in J. een dienst laten af nemen.

- Huizen renoveren in J.

- Enzovoort....

 

Om maar een paar voorbeelden te noemen die (waarschijnlijk!) tot een totaal andere conclusie zullen/kunnen leiden.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 58 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.