Ik heb een factuur excl BTW verzonden en krijg een reactie van de opdrachtgever dat zij de BTW verleggen en dat ik een nieuwe factuur moet maken zonder BTW.
Ik heb een eenmanszaak( marketing en communicatie qua omschrijving KVK) waar ik BTW plichtig mee ben. Ik heb een traject voor een paar maanden om een plan de campagne te maken voor marketing en verkoop voor een fabrikant van deuren. Deze opdrachtgever heeft ook aannemersactiviteiten, wellicht van belang voor het antwoord.
Hij verlegd bij zijn projecten de BTW en verwacht nu dus dat ik zonder BTW factureer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Y Happy Level
Y Happy Level
Lang geleden dat ik hier geweest ben:)
Mijn vraag:
Ik heb een factuur excl BTW verzonden en krijg een reactie van de opdrachtgever dat zij de BTW verleggen en dat ik een nieuwe factuur moet maken zonder BTW.
Ik heb een eenmanszaak( marketing en communicatie qua omschrijving KVK) waar ik BTW plichtig mee ben. Ik heb een traject voor een paar maanden om een plan de campagne te maken voor marketing en verkoop voor een fabrikant van deuren. Deze opdrachtgever heeft ook aannemersactiviteiten, wellicht van belang voor het antwoord.
Hij verlegd bij zijn projecten de BTW en verwacht nu dus dat ik zonder BTW factureer.
Kan dit? Mag dit?
Dank!
Beschermingsbewind
Bewindvoerder
trappist westvleteren 12 for sale
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53843-opdrachtgever-doet-aan-btw-verleggen-consequenties-voor-mij/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag