Aanbevolen berichten

Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).

 

WordCamps zijn echt de moeite waard; of je nu alleen maar werkt met een WP site die je voor je hebt laten bouwen of ze zelf ontwikkelt.

 

Er zijn meestal uiterst waardevolle sessies op allerlei niveaus (tot aan tekstschrijven toe), en ook netwerktechnisch zijn het ongedwongen en gezellige meetings. Wel vast een tip: met een stapel kaartjes in je hand met mensen gaan praten gaat niet werken :)

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Programma is nog niet gevuld maar heb me (hier) vast aangemeld.

 

Wellicht off-topic voor dit draadje: zou het automatiseren van het (op maat) installeren van WP een onderwerp kunnen zijn voor een presentatie? Mijn installatie- en configuratiescript zet volledig geautomatiseerd een WP site op die een stuk veiliger en handiger is dan installatron versies die veel (goedkope) hosters aanbieden. Vraag me af wie de doelgroep is van WordCamp en of de te investeren tijd voor een presentatie om mijn kennis te delen de investering waard is.

Link naar reactie

Doelgroep is HEEL gevarieerd, gaat echt van de huis-tuin-en-keuken-themeforest-is-al-moeilijk-mensen tot aan de top devs (en bedrijven) uit de community. Er zijn meestal dan ook meerdere tracks tegelijk (beginner/expert).

 

Je kunt je presentatie sowieso aanmelden; als ie interessant genoeg geacht wordt mag je 'm geven, en dan heeft het sowieso al waarde, ook voor jezelf.

 

Of dit specifieke onderwerp interessant genoeg is durf ik niet te zeggen, maar ik zag eerder bijvoorbeeld wel al presenties over het 'gemakkelijk' opzetten van een staging omgeving enzo.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.