• 0

Frankeermachine, waar moet ik naar kijken?

Voor mijn webshop ben ik opzoek naar een passende oplossing voor het frankeren van mijn poststukken. Momenteel maken we gebruik van postzegels, maar ik denk dat we wel redelijk wat kan besparen als we op andere manier gaan frankeren. Daarnaast beginnen al die postzegels ook een beetje onhandig te worden.

 

De verwachting voor het aantal poststukken van de komende 12 maanden is 11.000 stuks, waarvan veruit het grootste gedeelte wordt gefrankeerd in de laagste categorie. (0-20 gram)

 

Mijn vraag is, zou iemand mij advies kunnen geven over wat slim is? Heb al verschillende aanbieders gecontacteerd, maar daar kom ik helaas niet verder dan een verkooppraatje over hoe geweldig hun apparaat is.

 

Alvast bedankt!

Vincent

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Heb je ook naar partijenpost gekeken of wil je perse een frankeermachine?

Met partijenpost lever je je post in in een postzak (gratis aan te vragen) en wordt het tarief bepaald op basis van het gemiddelde gewicht van je poststukken.

 

Frankeermachine hebben we zelf ook ooit onderzocht maar bleek met alle bijkomende kosten duurder of even duur in vergelijking met postzegels.

Link naar reactie
  • 0

Daarnaast beginnen al die postzegels ook een beetje onhandig te worden.

(...)

De verwachting voor het aantal poststukken van de komende 12 maanden is 11.000 stuks

Bij dat aantal komt het op mij enigszins ongeloofwaardig over dat je echt nog postzegels plakt en geen gebruik maakt van partijenpost, port betaald stempel of digitaal geprinte zegels. Maar misschien ligt dat aan mijn irritatie over de spammer die me maar blijft mailen over offertes voor frankeermachines, vanmorgen ook al weer....

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0
Bij dat aantal komt het op mij enigszins ongeloofwaardig over dat je echt nog postzegels plakt en geen gebruik maakt van partijenpost, port betaald stempel of digitaal geprinte zegels. Maar misschien ligt dat aan mijn irritatie over de spammer die me maar blijft mailen over offertes voor frankeermachines, vanmorgen ook al weer....

Mod commentaar:

Gecheckt op basis van niet-openbare info; vraag is volkomen legitiem en geloofwaardig

Edit: off topic reacties hierop offline gezet: nuff said ;)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 308 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.