Wat wil jij op het forum?

Aanbevolen berichten

Ik krijg van een aantal mensen reacties en ideeën toegestuurd. Het is moeilijk om ze allemaal gelijk te realiseren, maar ze gaan allemaal 1in mijn todo list ;)

 

Dus wil je wat veranderd zien, wil je iets extra's op het forum, of heb je andere feedback? Laat het me weten en we doen er wat mee!

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Wel met een archief worden de achterliggende pagina's verborgen.

Topics kan men dan alleen bijvoorbeeld met een zoekwoord vinden en een verwijzing naar het archief.

 

De exacte technische werking weet ik eigenlijk niet geheel. Maar het kwam bij mij wel positief over.

 

Ik weet dat (ondanks de meeste designers er niet weg van zijn ".asp") snitz.com "gratis forum op basis WinNT/SQL" hier gebruik van maakt.

 

 

Link naar reactie

Is het mogelijk om ergens aan te vinken zodat je van een bepaald forum een email krijgt wanneer er daar iets in veranderd.

 

Niet per forumonderdeel, wel per topic, via "Notify" onderaan elk topic, dan krijg je de vraag "Wil je een e-mail ontvangen als iemand antwoord geeft op dit onderwerp?" En verder gewoon meerdere keren per dag checken als je alles wilt volgen, is voor jou niet zo'n probleem toch gezien de keren dat je hier online bent? :)

Link naar reactie

Is het misschien handig om een topic of link aan te maken waar iedereen zijn/haar eigen onderneming (of dat van iemand uit zijn/haar netwerk) kort kan beschrijven? hier zouden dan ook goede/slechte ervaringen kunnen worden uitgewisseld! ik, en anderen, hebben snel de neiging om reclame te gaan maken, en das natuurlijk niet de bedoeling op een forum! ook niet als het On-topic is.. ;)

 

Link naar reactie

@john doe,

 

Ik heb wel eens iets soortgelijks voorgesteld, alleen weet ik niet of het in de vorm van een forum-thread moet worden gebouwd. Wellicht is gewoon een pagina met een kort stukje over de bedrijven van de deelnemers hier voldoende, ik denk niet dat dat informatie is die regelmatig veranderd, en een thread met reacties and all lijkt me niet de beste keus.

Link naar reactie

Misschien een aanvulling op bovenstaande.. Ik zat ook te denken aan een soort bronnenlijst..

Zo zou bijvoorbeeld bij elk forum een literatuur/bronnenlijst kunnen worden toegevoegd, zodat je al wat meer informatie kan zoeken.. Zo kan je veel gebruikte bronnen overzichtelijk maken, bijvoorbeeld studieboeken, artikelen, url's , trainingen e.d...

Of gaat dan het nut van het forum verloren ? ???

Link naar reactie

Zo zou bijvoorbeeld bij elk forum een literatuur/bronnenlijst kunnen worden toegevoegd, zodat je al wat meer informatie kan zoeken..

 

john doe, dit is in principe al de bedoeling met de topics die in elk forum voorkomen met relevante internetlinks. Deze hoeven natuurlijk niet alleen door bezoekers van HL aangevuld te worden met internetlinks, ook andere relevante informatie past in dat topic. Het is niet direct superopvallend op deze manier, maar alle info, links en tips kun je daar kwijt.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 302 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.