• 0

Helptekst e-kasboek.

Hallo,

 

Zie veel vragen over BTW, Investeren, Gedeeltelijk aftrekbare kosten enz..

Zouden jullie het handig vinden als je een elektronisch kasboekje had en uitgaven boekte dat dan een soort alerts (helpteksten) zouden verschijnen met tips, geheugensteuntjes en links over dit soort kwesties ??

 

Alvast bedankt !

:)

 

 

 

Geef om mensen en gebruik dingen.

Andersom werkt niet.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zouden jullie het handig vinden.............

 

Niet echt, Zelf kan ik door mijn opleiding en ervaring prima met de meeste zaken goed uit de voeten en voor complexere zaken heb ik gewoon een adviseur die daar vorstelijk voor betaald wordt.

 

En gezien deze discussie zal je met "alerts" nooit alles 100% kunnen afdekken. ;)

 

Link naar reactie
  • 0
Zouden jullie het handig vinden als je een elektronisch kasboekje had...
Nee, ik heb al een boekhoudprogramma. Het kasboek daarin gebruik niet want ik heb geen zakelijke kasuitgaven. Denk niet dat ik er dan nog iets naast wil hebben waar van alles in moet worden ingevoerd.

 

Zet die tips maar ergens hier in een topic, dan lees ik die lijst wel door om te zien of er iets is dat ik nog niet kende en wel op mij van toepassing is.

 

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Bedankt voor jullie tips.

Ik bedoel als iemand een elektronische kasboek gebruikt voor zijn administratie.

Hij betaalt bijvoorbeeld een nieuwe Software Upgrade .2016 dat hij dan ziet "check afschrijvingsstaat op oude versies en boek die af" of hij betaalt een restaurant bon "Verteer Horeca Geen BTW aftrek".

Trouwens lijkt mij altijd verstandig afschrijvingsstaat ieder jaar te checken op buiten gebruik gestelde activa m.a.w. blijf niet afschrijven op iets wat je in de ton hebt gegooid :). Ook dik betaalde belastingadviseurs slaan dit nog wel eens over.

Nee geen hobby projecten meer op Higherlevel had een blanco "Demo" model (Geen banners, geen links geen naam) kasboek als voorbeeld geplaatst voor TS maar dat is verwijderd door RoelJ.

Ik had ook niet verwacht dat de zeer ervaren ondernemers hier op zaten te wachten meer de starters en newbies zeg maar.

Groetjes,

 

 

Geef om mensen en gebruik dingen.

Andersom werkt niet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 279 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.