Echter lijkt het op de formulieren voor VOF/maatschap (bv. formulier 20) zo dat alleen natuurlijke personen binnen NL kunnen worden ingeschreven, en anders moeten ze een rechtspersoon of "vennootschap" zijn?
Kan iemand hier opheldering voor geven? Want hij is natuurlijk persoon, hij heeft geen bedrijf in China. Wel heeft hij gewerkt en gestudeerd in Nederland, maar dit was jaren geleden. Ik ga zelf in September naar China, dus het liefste laat ik dan zijn ID enzo legitimeren bij een notaris/Nederlandse ambassade, waarna ik de documenten terugneem naar Nederland en dan bij de KvK ons maatschap/VOF inschrijf.
Maar kan dat wel als hij gewoon een natuurlijk persoon is..?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lucia4
lucia4
Ik wil een VOF of maatschap aangaan met een "buitenlander", die niet in de EU woont.
Volgens deze oude topic is dit mogelijk:
https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=47;action=display;threadid=29048
Echter lijkt het op de formulieren voor VOF/maatschap (bv. formulier 20) zo dat alleen natuurlijke personen binnen NL kunnen worden ingeschreven, en anders moeten ze een rechtspersoon of "vennootschap" zijn?
Kan iemand hier opheldering voor geven? Want hij is natuurlijk persoon, hij heeft geen bedrijf in China. Wel heeft hij gewerkt en gestudeerd in Nederland, maar dit was jaren geleden. Ik ga zelf in September naar China, dus het liefste laat ik dan zijn ID enzo legitimeren bij een notaris/Nederlandse ambassade, waarna ik de documenten terugneem naar Nederland en dan bij de KvK ons maatschap/VOF inschrijf.
Maar kan dat wel als hij gewoon een natuurlijk persoon is..?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53919-vof-met-een-buitenlands-natuurlijk-persoon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag