• 0

Ondernemen in Indonesië

Mijn vraag is of er iemand kennis heeft van ondernemen in Indonesie. Ik heb een aantal struikelblokken, grote hindernissen. Mocht er iemand tijd hebben om mij te voorzien in advies? Ik ben al enige tijd bezig met mijn plan. Het gaat om bemiddelingsactiviteiten tussen potentiele werknemer en bestaande werkgevers op Bali en Jakarta.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Ancella,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel.

 

Even voor de beeldvorming: zit je in Nederland en wil je deze problemen op afstand 'tacklen' of bevind/begeef je je (tijdelijk) ter plaatse?

 

Wat is de aard van de problemen die je ondervindt?

 

Groet,

 

Highio

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik zit in Nederland en mijn idee om te bemiddelen is ontstaan tijdens werken en reizen in Indonesie in 2009-2010. De problemen liggen op een aantal vlakken in oa je overleving als organisatie ivm concurrentie en de corruptie en daarbij is daar een organisatie beginnen op financieel gebied niet rendabel. Bovendien ben je afhankelijk van derden die zogenaamd je pand waarborgen. Wil ik mijn werk kunnen doen is een veilige achterban van belang. Mijn doelstelling is zoveel mogelijk werkelozen uit de armste laag in Indonesië aan passend werk helpen. Hen na verloop van tijd d.m.v. dit werk blijvende financiële zekerheid bieden, waarmee zij kunnen voorzien in eigen onderhoud. Beginnen bij de makkelijk bereikbare doelgroep uit de midden laag.Ik wil mij eerst richten op studenten. Ik realiseer me na informatie onderzoek dat het het inmense taak is die ik eigenlijk niet alleen kan dragen en ik heb ook versterking nodig.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.