• 0

Is deze loonberekening wel goed?

Hallo,

 

Wij zijn met ruzie afgestapt van ons administratiekantoor. Wat een zooitje hebben ze ervan gemaakt, ik doe het nu weer zelf (MEAO achtergrond). Maar met de loonberekening kom ik er niet helemaal uit. Ik voer de gegevens in bij Raet pro forma, maar kom nooit op dezelfde bedragen.

Doe ik iets fout of heeft het administratiekantoor een fout gemaakt? Met name het bedrag van de loonheffing, arbeidskorting en heffingskortingen komen niet overeen.

 

Dit is hun berekening:

 

y3mo-XAgnIsCLA30NiLCr1EsJipFXldrrxvNRkNi-lTyNfaMhJ6MBfM424cA9lIk9iyUm96b4N1LitvkPeBnGNtuI_hrt2vtWUmmaEnFQGs3dmRRvW8OG8c2CJD4hDAbg6oUNTrriJM9FErvFppzbi3AvsFQstCoEkwYC3uXr9jIWw?width=733&height=720&cropmode=none

 

En dit is de berekening volgens Raet:

 

y3mlbmbfGW-FD4vLKMfYlNgAJ6_XCvD3QqZiiKUPIw7GSY3CR0zdidY-oH2g3FYP6Ylrr6zID2rYsmx39hx15XoxijLpB0FQf8QF6nafXaTWpRRXxAHiyps1uT_AhflCTaAdanvgqYCbnGysyvD0xt7utYeI9JrfBYL-lx_dORdbbY?width=629&height=647&cropmode=none

 

 

Enig verschil wat ik heb opgegeven is de kilometervergoeding. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Enig verschil wat ik heb opgegeven is de kilometervergoeding. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Het verschil zit hem in de loonheffingen. De berekening van je voormalige administratiekantoor betreft de maand februari van dit jaar. Per 1 april zijn er wijzigingen in de percentages voor de loonheffingen (zie site belastingdienst). Heeft jouw berekening toevallig betrekking op een periode na maart van dit jaar? Zo ja, dan zit daar het verschil hem waarschijnlijk in.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.