• 0

V.O.F Inkomensverdeling

Hey, Goede avond ieder (eerste post :) ) 8)

 

Ik kon zo snel de post niet vinden, dus ik heb maar een account aangemaakt, en natuurlijk deze post.

 

Als Linux programmeur slash applicatie ontwikkelaar wil ik wat dingen voor mijzelf beginnen.

Naja met een vriend dan.

 

Ik vroeg me alleen af, stel dat je een bepaalde winst maakt, maar dat incasseer je niet en je stort dit terug in het bedrijf. Dan ga ik er vanuit dat je hier geen loonbelasting over dient te betalen, toch?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedemorgen,

 

Leuk dat je plannen hebt een eigen bedrijf te starten samen met een vriend! De rechtsvorm VOF is een voor de hand liggende keuze. Fiscaal aantrekkelijk in veel gevallen en gemakkelijk op te richten. Ik raad je aan goed te kijken naar de juridische kant van de VOF, realiseer je dat je een 'zakelijk huwelijk' aangaat met alle verantwoordelijkheden en aansprakelijkheden die daar bij horen. Meer informatie hierover kun je vinden op Vennootschap onder firma Verder raad je aan een VOF contract op te stellen waarin je duidelijke afspraken maakt. Als je meer wilt weten over het starten van een bedrijf kun je bijgaand webinar bekijken webinar Start eigen bedrijf

 

Veel succes met je plannen!

 

Gerdine Annaars

Ondernemersadviseur

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.