• 0

Op zoek naar (freelance) website ontwikkelaars (front- & backend)

Beste mensen op dit forum,

 

Enkele maanden geleden ben ik gestart met een (wat mij betreft) interessant digitaal initiatief (een website die aansluit op de bepaalde behoefte van een specifieke doelgroep - ik hou het bewust nog even wat vaag, omdat ik nog even wil wachten met een introductie van dit initiatief).

 

Dit platform staat momenteel al in een soort van beta-versie open en ik merk dat er al behoorlijk wat interesse in is (gezien het aantal mensen wat zich hiervoor aanmeldt, zonder dat ik er iets aan doe om bekendheid te genereren). Dit is uiteraard mooi, maar ik merk tegelijkertijd dat ik vastloop in de verdere doorontwikkkeling van dit platform.

 

Ik wil graag een aantal dingen toevoegen, veranderen en aanpassen. Maar aangezien ik nog geen enkele inkosten uit dit platform haal (en het me tot nu toe al behoorlijk wat investering gekost heeft) ben ik op zoek naar een betrouwbare en (zeer) kundig persoon die mij - op 'oproep-basis' wil helpen om de nodige aanpassingen door te voeren (dus voor zowel het uiterlijk van de site (front-end) als de technische functionaliteiten van de site (back-end). Ikzelf heb (helaas) geen programmeerkennis.

 

Uiteraard snap ik dat hier wat tegenover moet staan en hier wringt de schoen (anders was ik natuurlijk gewoon naar een internetonderneming gestapt). Een kleine financiele vergoeding kan er wel overeen worden gekomen, maar zeker geen grote bedragen en dus echt op zoek naar iemand die het leuk vindt om bij te kunnen dragen aan vernieuwende concepten (bv. in de vrije tijd/avonduren) en dit niet primair voor het geld doet. Zodra het platform daadwerkelijk inkomsten gaat genereren, dan zullen uiteraard de partijen 'van het eerste uur' hierbij betrokken blijven.

 

Heeft iemand suggesties of ideeen hoe ik een dergelijk 'iemand' kan vinden?

 

Dank alvast en met vriendelijke groet,

 

Rogier

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.