Wij willen voor ons bedrijf VOIP inzetten. Het bedrijf die deze dienst levert werkt op prepaidbasis.
Wij krijgen dus geen maandelijkse factuur, alleen een factuur voor de opwaardering. Dienen wij de opwaardeerkosten eenmalig in te boeken als telefoonkosten (als het tegoed op is een nieuwe boeking)? Of moeten wij net zoals een payment service provider elke 'transactie' apart boeken onder een handmatig aangemaakte grootboekrekening?
bas-services
bas-services
Beste,
Wij willen voor ons bedrijf VOIP inzetten. Het bedrijf die deze dienst levert werkt op prepaidbasis.
Wij krijgen dus geen maandelijkse factuur, alleen een factuur voor de opwaardering. Dienen wij de opwaardeerkosten eenmalig in te boeken als telefoonkosten (als het tegoed op is een nieuwe boeking)? Of moeten wij net zoals een payment service provider elke 'transactie' apart boeken onder een handmatig aangemaakte grootboekrekening?
Ik hoor het graag en bij voorbaat dank.
Bas
SSL certificaten | Server Monitoring | Serverbeheer | Installatie, Configuratie & Advies
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag