• 0

AdWords alternatief testen

Het is alweer even geleden dat ik heel actief op HL was... ik lees nog wel eens wat, maar mijn laatste post gaat alweer een tijdje terug.

 

Intussen naast mijn overnamepraktijk betrokken bij een project waar ik wat hulp bij kan gebruiken. We hebben een online systeem ontwikkeld waarmee we heel niche-specifiek verkeer van hoge kwaliteit genereren. Dit bevindt zich nog in de beta-fase maar trekt al VEEL gerichte bezoekers. Deze bezoekers sturen we door naar onze klanten en daarvoor rekenen we een vergoeding. We hebben als het ware een soort Google AdWords nagebouwd (maar dan met botfilters, etc.) en daar vergelijken we het ook mee als het om de kosten en functionaliteiten gaat. Het systeem is zeer schaalbaar en we kunnen heel snel in nagenoeg iedere niche verkeer genereren.

 

De uitdaging zit nu in het vinden van afnemers. Dat doen we nu via Facebook groepen en ook benaderen we bedrijven die op AdWords in de niche adverteren met de boodschap dat wij dezelfde bezoekers tegen een fractie van de AdWords prijs leveren. Verder hebben we een member get member systeem ingebouwd waarmee onze klanten advertentietegoed kunnen verdienen door anderen aan te melden als gratis lid. Hoe meer leden ze aanbrengen, des te meer tegoed ze opbouwen. Zo moet dit balletje gaan rollen.

 

Ik ben op zoek naar tips hoe we meer klanten voor dit project te vinden. We hebben al het een en ander staan, maar suggesties zijn zeer welkom. .

 

En suggesties zijn heel welkom!!

 

Thnx! - StefanO

 

 

[mod edit: aanbod HL-leden, hoe goed bedoeld ook, verwijderd ivm forumregels ]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

"Ik heb een systeem waarmee ik heel snel klanten kan vinden voor elke niche. Maar het lukt me niet om daarvoor klanten te vinden." Het zou een artikel in De Speld kunnen zijn ;D

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

@MrHTTP: dank voor je tip, als het draait zullen we wat artikelen gaan schrijven over AdWords kosten, klikfraude e.d. Geeft mooie haakjes om over ons systeem te schrijven.

 

Ik ben wel nieuwsgierig, maar eigenlijk wilde ik natuurlijk reageren met "misschien adverteren in AdWords?" :P

 

LOL!! ;D

 

"Ik heb een systeem waarmee ik heel snel klanten kan vinden voor elke niche. Maar het lukt me niet om daarvoor klanten te vinden." Het zou een artikel in De Speld kunnen zijn ;D

 

 

Ja, inderdaad leuk voor De Speld, zal ze eens tippen! ;D Ik verwacht ook niet dat het moeilijk is om het verkeer te verkopen. Maar tijdens de beta-test zijn we iets terughoudend. Leuker is het bovendien om te zien of MGM zijn werk gaat doen.

Link naar reactie
  • 0

Plaats eens een linkje, wellicht kunnen we je dan beter helpen.

 

Plaats dan een oproep in het daarvoor bestemde "Wat vinden jullie van mijn..?" - board. Daar (en alleen daar!) is het plaatsen van een link naar een eigen site - en bespreking daarvan - toegestaan ;)

 

(En lees voor gebruik a.u.b. de toelichting )

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 306 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.