• 0

nieuwe plannen

Schot voor de boeg, want ik weet niet hoe en waar te beginnen.

Ik ben, sinds 10 jaar, actief met schrap. Samen met mijn echtgenoot zorg ik voor huizen, tuinen, huisdieren van mensen die op vakantie zijn dan wel tijdelijk afwezig. Er is duidelijk behoefte aan dit soort diensten. Wij verdienen er niet de kost mee, maar we kunnen we ons spaarpotje spekken. En er zijn veel mensen die op zoek zijn naar activiteiten die ook wat opleveren.En er zijn veel mensen die op zoek zijn naar iemand in de buurt die zij tegen een kleine vergoeding kunnen inschakelen om dit soort dingen te doen.

Het plan is nu om een pakket ''word ook vakantie-assistent' aan te bieden aan mensen die ook zoiets voor zichzelf willen beginnen maar niet weten hoe dat aan te pakken. (En onze opgedane ervaringen te delen met anderen) En voor wie wil kan daar een vervolgtraject aan gekoppeld worden zodat men kan meeliften op onze website, onze pr etc.

Een soort franchise onderneming maar dan anders. Het mooiste zou natuurlijk zijn als ''de vakantie-assistent'' een soort keurmerk voor dit soort activiteiten wordt maar dat lijkt me nu nog toekomstmuziek.

Vraag is: kun je dat zo maar starten, zijn er bepaalde regels waar je je aan moet houden, moet je daarvoor algemene voorwaarden opstellen of kan ik zelf de ''regels" opstellen, kortom: wie wil/kan met mij meedenken.

 

Mod edit: verwijzingen naar eigen initiatieven in profiel of handtekening s.v.p.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Vraag is: kun je dat zo maar starten, zijn er bepaalde regels waar je je aan moet houden, moet je daarvoor algemene voorwaarden opstellen of kan ik zelf de ''regels" opstellen, kortom: wie wil/kan met mij meedenken.
Ondernemersplein - Een franchise starten

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.