• 0

Hoe een goede compagnon vinden?

Beste mensen,

 

Sinds 5 jaar heb ik een onderneming in de reclame branche, inmiddels een aantal vaste contracten van wekelijks en maandelijks terugkerende opdrachten welke mij een basisloon bezorgen. Daarnaast heb ik samen met 2 andere compagnons nog een bedrijf welke momenteel een gigantische groei doormaakt. Nu kan ik niet mijn volledige aandacht bij het reclame bedrijf houden waardoor de vaste opdrachten doorlopen, het rendement Oke is maar veel en veel beter kan.

 

Nu heb ik een jaar een medewerker in dienst gehad voor de sales, maar dat was me niet helemaal bevallen (heb zelf het idee dat dit aan de medewerker lag)

 

Nu heb ik het idee een goede compagnon te vinden die het stukje sales op zich kan nemen, om zich voor een percentage in te kopen kan ik het natuurlijk aantrekkelijk maken door bijv de bedrijfswagen en inventaris eruit te halen zodat dat deel van de aandelen minder hoeft te kosten. Het idee en de wil is er absoluut maar nu de vraag:

 

Waar vind ik een goede compagnon in noord/oost Brabant / noord-Limburg en/of zuid-Gelderland ???

 

Bvd

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja, hoe kom je nou mede-ondernemers tegen:

 

Businessclubs, belangenorganisaties, ondernemersverenigingen, netwerken, lezingen, manifestaties, beurzen, tentoonstellingen, borrels, zakelijke events, noem maar op.

 

Je kan hen ook rechtstreeks benaderen natuurlijk, als je een bepaalde (doel)groep op het oog hebt.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

In rustige perioden bezoek ik wel eens netwerkbijeenkomsten, en een veelgehoorde klacht daar is dat deze eigenlijk alleen maar worden bezocht door mensen die op zoek zijn naar een gespreid bedje zonder dat ze concreet iets te bieden hebben.

 

Het lijkt me dat jij, die juist wel iets te bieden heeft, een graag geziene gast op dergelijke bijeenkomsten zou zijn. Of jij in ruil iets aan dergelijke bijeenkomsten hebt, is dan weer de vraag.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.