• 0

Help!! Beslag door de fiscus

Beste mensen,

 

Sinds kort ben ik ism met een erkend schuldhulpverlener een traject opgestart om mijn prive schulden te saneren. Dat gaat via een erkend NVVK kantoor wat een convenant heeft met de belastingdienst.

 

De belastingdienst heeft nu vandaag aangegeven op geen enkele wijze mee te willen werken aan een minnelijke oplossing. Ze komen morgen beslag leggen op mijn inboedel. Het is mijn schuldhulpverlener echt een raadsel waarom ze zo resoluut zijn.

 

Wat moet ik nu doen? En openbare verkoop van mijn (beperkte) inboedel gaat echt voor de belastingdienst niets opleveren. ik wil echter niet de ellende van zoiets mee gaan maken.

 

Heb ik juridische middelen om aktie te ondernemen?

 

groeten Frits

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Frits,

 

Vervelende situatie. Je stelt echter geen ondernemersvraag maar een juridische vraag over een privésituatie. Ik adviseer je om (al dan niet via de schuldhulpverlener) morgenochtend zo vroeg mogelijk juridische hulp in te schakelen. Als je per se iets via een forum wilt doen (met alle beperkingen die dat in zich heeft), probeer dan eens een forum gericht op schuldhulpverlening of juridische vragen. Besef je dat het lastig zal zijn om goed advies te krijgen, want er zit aan dit dossier ongetwijfeld een voorgeschiedenis en context vast die zich op een forum lastig compleet laat schetsen.

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.