• 0

Betalings koppelingen met creditcard

Dag Forumleden,

 

Ik heb op dit moment een webshop via shopify en omdat ik ook internationale klanten wil aantrekken wil ik een creditcard koppeling voor mijn webshop.

Er zijn echter zoveel Creditcard paygate bedrijven dat ik er niet doorheen kom.

De paygates die mijn aanspraken waren:

https://www.braintreepayments.com/

www.2checkout.com

https://www.checkout.com

paypal express

 

heeft 1 jullie ervaringen met één van deze paygates of hebben jullie tips waar ik op moet letten ???? of andere aspecten wat is belangrijk is.

 

In de bijlage heb ik de overige paygates gezet die ik kan koppelen, misschien heeft jullie 1 van jullie met de rest ervaring :-[

 

Nu hopen dat jullie me kunnen helpen ;D :-[

 

 

 

 

payment_gateways_shopify.thumb.png.d85d82bbd0b0fb1f8becd7eade852c0e.png

payment_gateways_shopify.thumb.png.d85d82bbd0b0fb1f8becd7eade852c0e.png

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Persoonlijk zou ik van de aanbieders in het plaatje eerder voor Stripe gaan.

Hebben netjes heldere tarieven voor betalingen binnen/buiten Europa op hun site staan.

 

In tegenstelling tot bijvoorbeeld Paypal met verschillende cross-border fees per land, en andere kleine lettertjes.

Link naar reactie
  • 0

Als het in tarieven niet veel uitmaakt, zou ik voor de zekerheid een Nederlandse PSP kiezen of een PSP met een vestiging in Nederland. Je wordt dan namelijk in de regel wat beter beschermd door:

 

• Nederlands recht bij eventuele conflicten;

• een derdenrekening voor het geval de PSP omvalt;

• toezicht door DNB en de AFM.

 

Daarnaast is support in het Nederlands soms geen overbodige luxe.

 

In het PSP-lijstje van Shopify zijn dat MultiSafepay, Ingenico (Ogone) en Mollie.

Link naar reactie
  • 0

Paypal kan ook als je langs die weg creditcards wil accepteren.

 

Technisch werkt dat goed, of de tarieven aantrekkelijk zijn moet je zelf even vergelijken. Let wel op hoe disputen worden opgelost, paypal betalingen (en creditcard betalingen in het algemeen) zijn minder definitief dan ideal transacties.

 

Over ogone ben ik minder te spreken na de overname door ingenico, support leek allemaal wat rommelig in gevalen waarbij ik ze nodig had, al kan dat inmiddels wel weer beter zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb goede ervaring met Sisow en met Multisafepay, sisow is alleen volledig gratis multisafepay moet je setupkosten betalen. Bij tot nu toe alle payment processors die ik ken moet je wel een toeslag betalen op creditcards e.d.. Voor creditcards bij sisow moet je een koppeling aanvragen, en wordt je site beoordeeld op risisco. Je kunt ook creditcard via paypal laten lopen, dit kun je koppelen in je sisow account.

 

Mollie heb ik ook wel eens geimplementeerd maar das al even geleden werkte opzich ook prima, ogone is ook een grote speler wel mee gewerkt nooit geimplementeerd.

Met vriendelijke groet,

 

Sander Aerts - Aerts IT Group B.V.

www.aertsit.com / www.masatel.com / www.achtergrondonderzoek.nl / www.jamezz.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.