• 0

Voortgang Personal Problem Solving

Bij deze de ledenlijst van deelnemers aan het PPS project!

 

Een aantal hebben mij nog geen mail gestuurd met hun expertise en bevestiging van deelname! doe dat gaarne alsnog op evertlemmens@hetnet.nl

 

ZRSKI

Kermie

Kanban

Ridler

BestlinQ

AOS

Decorum

Tirza

Kleverlaan

Molecuultje

Innovation VOC

Nils

Annedien

 

Zie voor meer info de threat: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=26;action=display;threadid=686

 

Groet,

 

Kanban

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geen nieuwe aanmeldingen voor PPS for so far. Het wordt inmiddels tijd voor de planning van de pilot! We moeten allereerst een aantal concrete problemen nemen. Vervolgens delen we het PPS team in. Dan wijzen we een notulist aan die niet deelneemt aan de discussie maar alleen volgt. Tevens stellen we een discussieleider aan. Ik ben bezig met het overhalen van een goede kennis die gestudeerd heeft voor creatieve denktechnieken en het aanzetten van probleemoplossend denken!

Dan kunnen we van start.

 

Onderwerpen voor discussie graag aan mij mailen!!! Probeer zo concreet mogelijk te blijven en wees volledig. Dit komt ten goede aan de oplossing of in ieder geval de weg er naar toe!

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kanban ... is het mogelijk dat er een format (wervende oproep) gemaakt wordt met wat waarom voor wie uitkomst. Wellicht dat ik dan ook kan netwerken voor geïnteresseerden buiten het netwerk van HL ?

Van mij heb je in ieder geval de hulp dat als er onderwerpen van discussie binnenkomen dat ik sowieso het netwerk van Dreamstart ga zoeken naar relevante personen die de discussie kunnen begeleiden? Met name begeleiden omdat pps-ers er wellicht samen uitkomen omdat ze ditzelfde probleem miskien al hebben meegemaakt?

 

Misschien heb je iets aan dit voorbeeldje. Heeft dezelfde insteek, maar dan off line.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat iedereen teveel met z'n eigen dingen bezig is om hier tijd voor te maken, tenminste dat is mijn idee van de HL-leden. Het gonst van de bedrijvigheid, dus dan is het altijd moeilijk om met een grote groep mensen tot concrete dingen te komen.

 

P.S. Een aantal mensen van het oorspronkelijke lijstje is hier niet echt veel meer actief trouwens, iemand enig idee hoe dat komt?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.