• 0

Indicatie consultant prijs

Beste Higherlevels :)

 

Ondanks dat ik momenteel bezig ben met mijn eigen bedrijf heb ik een opdracht gekregen om een website te renoveren vanuit marketing & sales perspectief. Nu maakt het voor deze post vrij weinig uit wat de daad werkelijke verandering is, maar hoe zal ik deze factureren?

 

Graag wil ik weten wat een indicatie prijs vanuit dit fourm is ten opzichte van een consultant in de marketing.

Het 'intake' gesprek waarop ik de factuur zou maken heb ik niet gerekend omdat we elkaar al een tijd kennen.

Zouden jullie gewoon een uurtarief nemen en dat keer het aantal uur waarop ik bezig ben met het plan? Of is het beter om gewoon te zeggen voor 200 euro schrijf ik een plan voor je dat de besproken punten bevat.

 

Graag zie ik een antwoord tegemoet :)

 

Met vriendelijke groet,

 

Wouter!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als klant zou ik het fijn vinden om gewoon een vast bedrag af te spreken in plaats van een uurtarief zonder dat ik weet waar het schip dan strandt.

 

Wat een normaal bedrag zou zijn is lastig zo te zeggen, hoe groot is de site? Hoe groot zijn de wijzigingen? Hoe uitgebreid is het plan? etc.

 

Als ik jou was zou ik kijken hoeveel tijd je denkt bezig te zijn, dat vermenigvuldigen met je gewenste uurtarief en dat bedrag als vaste prijs aanbieden.

 

succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.