• 0

Bedrijfsnamen. vaag probleem..

Beste Higherlevel Leden.

 

Ik wil beginnen met ondernemen dus een bedrijf starten maar ik heb een probleem met het bedrijfsnaam.

Ik woon in Twente en mijn onderneming is: Fotografie, Grafisch Vormgeving, Website Building.

 

Het volgende: Ik wil mijn bedrijf: Nightlife ..... Noemen maar als ik de naam (Nightlife) opzoek in de KVK register (Controleer uw bedrijfsnaam) kom ik veel (Nightlife) bedrijven tegen. Maar de opvallende is dat er 1 bedrijf heet (Night Life Twente), dit naam heeft 2 verschillende KVK nummers tussen de pagina's. Als ik beide registratie's bij: Diensten.kvk.nl invul (66047420) & (63960508) krijg ik met beide KVK nummers 1 bedrijf en het is niet (Night Life Twente) maar:

(Management Three B.V.). Dit bedrijf is ook gevestigd in Twente en we hebben hetzelfde branche. Wat wel opvallend is is dat zij de naam (Night life Twente) hebben geregistreerd maar de naam heeft niets met mijn branche te maken. Als ik dieper ga onderzoeken naar het bedrijf (Night Life Twente) kom ik een Facebook groep tegen waar informatie staat als:

 

Uitgaan in Twente: wat zijn de beste plekken? Concert gezien? Laat weten hoe het was! Heb je wat leuks meegemaakt of ergens lekker gegeten? Wij willen het allemaal weten.

In 2017 vind je Nightlife Twente ook als een gratis tijdschrift. Misschien komt jouw artikel wel in het blad.

 

Nightlife Twente is een initiatief van Management Three B.V.

 

Ongeacht of dit een Initiatief is van (management Three B.V) en dat ze wel (Night Life Twente) hebben geregistreerd maar (Night Life Twente) niet's met mijn branche te maken heeft ben ik benieuwd wat jullie hier van vinden.

Kan ik dit zien als een (Green Light) of een (No Go) met een bedrijfsnaam dat begint met (Nightlife) branche en locatie.

 

Groeten

Bart

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geen antwoord op je vraag, maar wat is de link tussen "Fotografie, Grafische Vormgeving, Website Building" en de naam "Nightlife"?

 

Verder zeg je dat het niets met jouw branche te maken heeft, maar liggen een tijdschrift en fotografie niet dicht genoeg bij elkaar om mogelijk verwarring te veroorzaken?

 

Link naar reactie
  • 0

@John

 

Nou dat het om evenementen fotografie gaat (ik fotografeer vaak nachts), Grafisch V en Website building heeft niet echt een link met Nightlife.

 

Over de branche heb je wel een punt, ik krijg alleen maar meer het gevoel dat ik een andere naam moet gaan zoeken.

 

@Richard

Ik denk dat als ik vraag of ik het kan vastleggen dat het misschien verkeerd kan overkomen.

Link naar reactie
  • 0

Nachtfotografie. Wellicht een naam met een nachtdier. Wat dacht je van Oehoe fotografie. Logomogelijkheiden te over, en Oehoe is ook natuurlijk ook ideaal om even aandacht te vragen aan mensen die je op de foto wil zetten. Hoog fun gehalte dus een heel goed te onthouden en te spellen.

Wel even kijken of die nog niet bestaat maar ik denk van niet.

 

Link naar reactie
  • 0

Iedereen Hartstikke Bedankt !!

 

Ik heb een nog veel betere bedrijfsnaam verzonnen dat korter en efficiënter is (hij is echt top !!).

Nu moet ik alleen wachten tot volgend jaar en dan kan ik beginnen met het hele circus, ik heb nog een aantal vragen maar ik ga eerst even de Forum lezen en kijken of ik daar mijn antwoorden kan uithalen.

 

Fijne dag iedereen. Geniet van het weer vandaag ! (28graden)

 

(Ik heb al een oehoe logo, was al goed voorbereid haha)

 

@Jhon

@Richard

@Hans

@Norbert

Link naar reactie
  • 0

Iedereen Hartstikke Bedankt !!

Graag gedaan

 

Ik heb een nog veel betere bedrijfsnaam verzonnen dat korter en efficiënter is (hij is echt top !!). Nu moet ik alleen wachten tot volgend jaar en dan kan ik beginnen met het hele circus

Tip: leg de bedrijfsnaam, domeinnaam en het merk dan nu wel alvast vast. Zou zonde zijn als in de tussentijd iemand anders op het zelfde idee komt

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.