• 0

kleding merk

goedenavond ik heb geruime tijd zitten lezen op deze site maar kan het niet vinden .

het is namelijk zo ik ben 3 maanden geleden begonnen met een webwinkeltje en nu ben ik van plan op de markt te gaan staan met de kinderkleding , ik heb al de vergunningen aangevraagd en sta al 4 maanden ingeschreven bij de kvk handel .

in die tijd heb ik steeds wat kleding ingekocht in neuss , nu ben ik 2 merken tegen gekomen die ik graag in mijn assortiment zou willen hebben om uit te breiden ,

ik heb in neuss en ook op google en nog op meerdere manieren geprobeerd erachter te komen waar ze die verkopen maar het lukt me niet om erachter te komen

het gaat om het merk chicaprie en zero jeans kinderkleding , nu ben ik van plan om binnenkort naar auberviliers te gaan weet iemand toevallig of ze daar die merken verkopen of weet iemand misschien waar ik het zou kunnen inkopen , in ieder geval niet in duitsland , daar hebben ze echt heel veel en mooi spul en ook niet echt duur maar wil graag die merken erbij hebben kan iemand mij helpen alvast beadnkt voor alle moeite mvg jacqueline

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Doorgaans is redelijk goed te vinden wie de merkeigenaar is en waar de groothandel plaatsvindt.

 

Chicaprie is als woordmerk nergens geregistreerd. De bron van groothandel lijkt in Frankrijk te zijn. Het lijkt op een handelaar die gewoon in de typische productielanden hele collecties onder die naam laat maken. Niks mis mee, doen gevestigde merken ook.

 

Van Zero Jeans is alleen te zeggen dat het bij vrijwel elke webshop voor kinderkleding (en Marktplaats) te koop is. Een duidelijke herkomst is niet te vinden. Er zijn een heleboel Zero-merken. Deze wordt alleen in Nederlandse context genoemd.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 110 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.