• 0

Philips wint Usability Award

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

zo erg onder de indruk ben ik niet hoor!

 

Daarom heb ik dat 'nieuwtje' naast de nieuwssectie ook hier op het forum gepost zodat de experts hier hun ideeën over zowel de Philips site als de wedstrijd kunnen laten horen.

 

Heb je een inhoudelijke reden waarom je niet onder de indruk bent? Ik heb als proef mezelf de taak gegeven om een strijkijzer op hun site uit te zoeken en moet zeggen dat dat heel soepeltjes verloopt. Usability zit dus wel goed. Van het weekend eens rustig verder snuffelen door de wedstrijdsite.

Link naar reactie
  • 0

Op de Mac krijg ik problemen met het menu.

Als de site zich opbouwt wordt het menu overlapt, en is niet meer te zien welke items er in het menu staan.

 

Maar goed Mac users houden toch niet van Philips design, denk ik dan maar ;)

 

Verder bergijp ik niet dat zakelijk en huishoudelijk niet gescheiden zijn.

Een beetje overdreven dat je naast een strijkijzer ook een MRI kan bekijken op dezelfde site.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind dat een heleboel websites er zo uit zien en gebruik maken van dezelfde opbouw ???

 

Klopt maar er zit een hele hoop verschil tussen een layout en een bruikbare site. Loop bijvoorbeeld vaak genoeg tegen sites waar ik met meerdere browsers naast elkaar produkten moet vergelijken omdat het binnen de site niet kan. Daarom ook mijn 'test' hoe snel ik een voor mij geschikt strijkijzer kon vinden.

 

Volgend jaar HL (of in ieder geval door HL leden gebouwde sites) nomineren?

Link naar reactie
  • 0

Was die website niet door een Higherlevelaar gemaakt? :)

 

Ronald gefeliciteerd!

 

Ik ben er redelijk actief bij betrokken geweest inderdaad.... ;) En momenteel adviseer ik hen over het vervolgtraject.

 

Als iemand dus inhoudelijk reacties heeft dan hoor ik dit graag. Als het kan met screenshot en technische gegevens. Dan zal ik er voor zorgen dat het opgelost gaat worden. Kijkje achter de schermen: Er komt een vervolg project om al die optimalisatie punten door te voeren.

 

Ronald

 

Ps. Mac ondersteuning zou goed moeten werken. Kun je me de details sturen wat exact niet werkt (incl. screenshot)?

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.