Na hier en op google geprobeerd een antwoord op mijn vraag te vinden, open ik toch maar een nieuw onderwerp.
Ik ga binnenkort voor het eerst officieel importeren uit buiten de EU, Indonesie om precies te zijn, en nu zit ik met een aantal vragen.
De leverancier waar ik zaken mee doe maakt alleen handgeschreven facturen. Zijn deze inkoopfacturen geldig en nodig voor de belastingdienst in Nederland? Zo ja, wat moet er op deze handgeschreven factuur zeker staan?
Moet er een commercial invoice worden bijgesloten bij de pakketzending naar Nederland of volstaat de naar juistheid ingevulde informatie op het formulier van de vervoerder (DHL, EMS)?
deril1990
deril1990
Hallo allemaal,
Na hier en op google geprobeerd een antwoord op mijn vraag te vinden, open ik toch maar een nieuw onderwerp.
Ik ga binnenkort voor het eerst officieel importeren uit buiten de EU, Indonesie om precies te zijn, en nu zit ik met een aantal vragen.
De leverancier waar ik zaken mee doe maakt alleen handgeschreven facturen. Zijn deze inkoopfacturen geldig en nodig voor de belastingdienst in Nederland? Zo ja, wat moet er op deze handgeschreven factuur zeker staan?
Moet er een commercial invoice worden bijgesloten bij de pakketzending naar Nederland of volstaat de naar juistheid ingevulde informatie op het formulier van de vervoerder (DHL, EMS)?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
[verandering: titel]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag