• 0

CE keurmerk/rapport zelf fabricage spelmaterialen

Hallo,

 

Ik heb een bedrijf in spelmaterialen die ik zelf fabriceer. Nu moet ik mijn producten voorzien van een CE keurmerk en mijn producten laten keuren plus een rapport op laten stellen.

Ik heb een Limburg 1 persoon gevonden welke dit wilde doen maar ik krijg deze persoon niet meer te pakken.

Iemand die weet of er nog meer bedrijven zijn in Limburg die mijn producten kunnen keuren en een rapport kunnen maken zodat ik officieel aan alle eisen voldoe?

 

Groetjes Michel

 

[verandering: titel]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Heb ik gezocht en kom dan uit bij TUV Rheinland. Deze hebben geen expertise voor onze producten.

Nog andere opties?

 

Groetjes Michel

 

 

Wat voor producten gaat het dan om?

 

De expertise van TUV is behoorlijk breed.

 

 

(ik neem trouwens aan dat je bekend bent met het WAS?

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Beste Norbert,

 

Ja die heb ik als eerste benaderd. Is bij mij geweest, offerte gemaakt en zou aan de slag gaan.

Niets meer gehoord van Dhr Vergers. Niet meer te bereiken op zijn beide tel. nummers, niet meer per mail en ook niet op zijn bedrijfsadres.

 

Daarnaast is Toylab/Avier ingineurs volgens mij geen notified body (officieel erkende instantie vanuit de overheid).

TUV Rheinland is wel een notified body maar geen expertise.

 

RVO aan de lijn gehad en na 2 medewerkers verder nog geen antwoord. Ze gaan het bij een andere collega neerleggen welke mij terug gaat bellen binnen 2 werkdagen.

 

Gaat om spelmateriaal voor mensen met een verstandelijke beperking.

 

Ben niet bekend met het WAS?

 

Groetjes Michel

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.