• 0

Advies m.b.t. hypotheek voor aanschaf huis in België

Aangezien ik het plan heb om in België te gaan wonen en daar een huis wil aanschaffen ben ik op zoek naar goede info (of adviseur) m.b.t. het afsluiten van een hypotheek.

Ik vraag me hierbij af wat de mogelijkheden zijn en wat financieel het handigste is.

Bijkomend aspect is dat ik samen met mijn partner zelfstandig ben (we hebben samen 2 bv's - holding + werkmaatschappij). De bedoeling is om de BV's gewoon te laten bestaan en de werkzaamheden ook in NL te continueren.

 

Graag suggestie van goede financieel adviseurs die ervaring hebben met buitenland hypotheek voor zelfstandigen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Dag Lorne,

 

Ook al ben je ondernemer, de aankoop van een privé woonhuis en het afsluiten van een hypotheek zijn geen ondernemersaangelegenheden en vallen buiten de scope van dit forum.

 

Ik ga daarom een slotje op dit onderwerp zetten.

 

Als ex-Belgiëganger kan ik je wel de tip geven dat het moeilijk is in België en hypotheek te krijgen als je in NL blijft werken. Ik adviseer je dus om in NL een hypotheekadviseur te zoeken die ervaring heeft met hypotheken voor woonhuizen in het buitenland.

 

Succes en groet,

Marjan - moderator

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.