PieterFBaggen Geplaatst: 10 oktober 2016 PieterFBaggen 2 0 Geplaatst: 10 oktober 2016 Ik zoek werk. Ik heb enkele bedrijven gehad maar door oplichting was ik gedwongen de onderneming op te heffen. Op dit moment onder bewind en hopelijk snel in de schuldsanering. Dit neemt niet weg dat mijn ondernemersdrift weg is. Zou graag naast iemand helpen successen te behalen. Mijn branche was horeca, dranken groothandel Import en export van dranken Veraccijnsd en onveraccijnsd Link naar reactie
0 Ron van der Kolk Geplaatst: 10 oktober 2016 Ron van der Kolk 3,3k 13 551 Geplaatst: 10 oktober 2016 Beste Pieter, Welkom op Higherlevel. Vervelende situatie. Als ik het goed begrijp ben je dus op zoek naar een dienstbetrekking bij een ondernemer? Uit de forumregels, waarmee je bij het aanmaken van een account akkoord bent gegaan: Reclame maken voor jezelf, adverteren, linkbuilding, kettingbrieven, piramidespelen en sollicitaties zijn ongepast en niet toegestaan. Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA Interim manager voor de overheid op het gebied van dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening. Daarnaast ook als organisatieadviseur, trainer, coach en mediator in heel Nederland inzetbaar via Inflection. Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 10 oktober 2016 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 10 oktober 2016 Higherlevel is geen advertentieplatform, dus deze gaat op slot. IN MEMORIAM Link naar reactie
PieterFBaggen
PieterFBaggen
Ik zoek werk.
Ik heb enkele bedrijven gehad maar door oplichting was ik gedwongen de onderneming op te heffen.
Op dit moment onder bewind en hopelijk snel in de schuldsanering.
Dit neemt niet weg dat mijn ondernemersdrift weg is.
Zou graag naast iemand helpen successen te behalen.
Mijn branche was horeca, dranken groothandel
Import en export van dranken
Veraccijnsd en onveraccijnsd
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag