Is de wereld gek geworden.

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

Als er een foto bij het artikel geleverd was hadden we het in IE kunnen plaatsten onder nummer 6 .... absurd inventions !

 

Maar on the other hand ... heb laatst een programma gezien waarin mensen het echt niet meer zien zitten !

Ging niet over de manisch depressivo's, maar mensen met een niet overlevensvatbare ziekte en nu hun tijd afwachten tot ze vanzelf dood gaan.

 

Was geloof ik met Willibrord (een sensatie-eikel op zich), maar okay had het toch wel te doen met die mensen!

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ja, risky topic.

 

Vechten is goed, zolang je er zelf in geloofd... En als je na coaching, ondersteuning, etc. nogsteeds er liever niet meer bent... ?

 

Ehm, ik moet wel zeggen dat het eigenlijk absurd is.. Maar ik hou me neutraal. Aan een kant kan ik me voorstellen waarvoor zoiets dergelijks bedacht wordt, aan de andere kant vind ik dat je moet vechten...

 

Ik ben nooit terminaal ziek geweest (en hoop het ook nooit te worden natuurlijk). Ik vind het ook erg moeilijk om me in een dergelijke situatie te verplaatsen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Ik ben ronduit blij dat in Nederland hulp bij euthanasie geen vervolging opleverd.

Ten eerste moet iedereen dat kunnen kiezen, ten tweede voorkom je dit soort ongein zoals in het artikel.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Ik ben ronduit blij dat in Nederland hulp bij euthanasie geen vervolging opleverd.

Ten eerste moet iedereen dat kunnen kiezen, ten tweede voorkom je dit soort ongein zoals in het artikel.

 

Ik ben dat wel gedeeltelijk met je eens, maar de keuze moet wel gereguleerd zijn. Ik vind het al erg genoeg dat ze dit soort verzinnen maar ook mensen die zelf die keuze maken en er een ander schade aan berokkenen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.