Jump to content
Sietje
Verberg

BBZ reageert niet op mijn ondernemersplan!

vraag

Hallo allemaal,

Ik ben Sietje. Zit op dit moment in de bijstand en heb met toestemming van mijn werkcoach een ondernemersplan mogen indienen bij BBZ. Eerste intake gesprek is prima gegaan, hierin heb ik besproken wat ik heb gedaan wat de plannen zijn en hoe dat te realiseren.. Afgesproken dat mijn plan beoordeeld zal gaan worden. Daarna een mail ontvangen met het verzoek om extra informatie aan te leveren dat heb ik ook netjes gedaan.

Na een week telefonisch contact gehad voor een status update waarop mij mede gedeeld wordt dat ze op dat moment mijn dossier aan het doornemen zijn en daar spoedig op terug zullen komen. Vanaf dat moment heb ik nog 6 mail gestuurd met een status update maar helaas tot heden geen reactie via de mail mogen ontvangen.

Uiteindelijk heb ik wederom telefonisch contact opgenomen en heb een zeer moeizame gesprek gehad met tot heden nog geen antwoord op mijn verzoek. Ik heb dus geen antwoord gekregen wat mij zeer verbaast.

Kan iemand mij adviseren hoe ik er achter kan komen wat de reden is dat er geen medewerking wordt verleent en welke stappen zou ik eventueel kunnen ondernemen?

thnxx

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Beste Sietje,

Allereerst welkom op Higherlevel!

Inhoudelijk: hoe lang geleden heb je de aanvraag ingediend? (m.a.w. hoe lang loopt de aanvraag al)

Partner bij B2Bsure, de vooruithelpers in verzekeringen en risicobehee

Ik help ondernemers vooruit met inzicht in en oplossingen voor aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid en pensioen.

Waarmee kan ik jou vooruit helpen? 

• 0
  • Rate this answer

Hoi Norbert,

Aanvraag loopt nu al een maand. Waar ik tegenaan loop is dat er helemaal geen informatie wordt verstrekt. Mijn contactpersoon wil absoluut geen medewerking verlenen. Begrijp echt helemaal niets van ipv dat je geholpen wordt krijg je alleen tegenwerking.

• 0
  • Rate this answer

Beste Sietje,

is het niet zo dat een gemeente in beginsel binnen 13 weken na aanvraag dient te beslissen? En dat een adviseur niet direct beslist, maar dat dat toch echt bij de gemeente ligt?

Kan de werkcoach niet eens rustig navraag voor je doen?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0
  • Rate this answer

@Sietje: Highio had al door waarom ik het vroeg; de reactietermijn is inderdaad 13 weken (met optie van verlenging met nogmaals 13 weken), dus je moet nog even geduld hebben vrees ik

Partner bij B2Bsure, de vooruithelpers in verzekeringen en risicobehee

Ik help ondernemers vooruit met inzicht in en oplossingen voor aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid en pensioen.

Waarmee kan ik jou vooruit helpen?