Brand in Bladel, wij zijn veilig.

Aanbevolen berichten

Heftig nachtje achter de rug; om 22.45 gebeld dat het pand van de buren in lichterlaaie stond en dus snel naar kantoor gereden, en de brand was echt enorm (wat ik inmiddels al gezien had omdat een aantal bekenden me filmpjes gestuurd hadden). Kon (mocht) er niet bij in de buurt komen vanwege explosiegevaar, uiteindelijk samen met de achterburen vanaf hun balkonterras gewacht tot onze panden veilig waren. Rond 3.00 was ik thuis, 6.00 weer op en terug om te kijken hoe het er voor stond.

 

Dankzij de enorme inzet van brandweer en andere hulpdiensten (meer dan 200 man) is de brand beperkt gebleven tot het pand waar ie ontstaan is, maar dat is dan ook zowat helemaal weg.

 

Ons pand lijkt van de buitenkant onbeschadigd, rookschade zullen we volgende week moeten inventariseren.

 

brand-bladel.thumb.jpg.97286d0607219176166f23193b3c1262.jpg

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Zal niet meevallen om de oorzaak van de brand te achterhalen... Erg jammer, bedrijf had net flink aan- en uitgebouwd. Vraag me wel af wat zo'n fabriek eigenlijk doet midden op een dergelijk industrieterreintje.

 

 

Het is toch een industrie terrein?

 

Volgens hun website bestaan ze al sinds 1852. Ik vind het alleen maar mooi dat dat soort bedrijven toch in kleine dorpen blijven zitten, en niet alle werkgelegenheid verplaatsen naar mega industrie gebieden bij hoofdsteden of zelfs buitenland.

 

logo & grafisch design

Link naar reactie

We hebben geen schade, ramen moeten een keer gewassen maar that's it, letterlijk.

 

Bedrijf hoort hier gewoon thuis inderdaad, en als je ziet dat ze zelfs met zo'n enorme brand vrijwel geen 'externe' schade hebben aangericht (riool wat verstopt, stukje van de weg verschroeid, buurpanden zo te zien vrijwel niet, mogelijk eentje met schade maar geen idee van de omvang) was hun noodplan dus duidelijk in orde.

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.